K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kyllä =)
10= 10e
9= 5e 8 =2e
noin 20e/ muksu taas "köyhdytttiin"
ja koenumeroista maksetaan myös. ja vaikka numerot ei ois hyviä, muta on esim nostantu keskiarvoaan roimasti tai parantanut numeroitaan, siitäki palkitaan. LApsia pitä kannustaa opiskelemaan.
En kauheasti usko rahalla kannustamiseen ja siksi kaduttaakin hiukan, että olen jo alaluokilla alkanut maksaa pojalle 5 euroa/a-arvosana. Uskon, että paremmin kannustaa, kun on aidosti kiinnostunut lapsen koulussa opiskelemista asioista.
En kauheasti usko rahalla kannustamiseen ja siksi kaduttaakin hiukan, että olen jo alaluokilla alkanut maksaa pojalle 5 euroa/a-arvosana. Uskon, että paremmin kannustaa, kun on aidosti kiinnostunut lapsen koulussa opiskelemista asioista.
No mutta eiväthän ne toisiaan poissulje. Siis raha ja aito kiinnostus.
No ei, mutta tuntuu niin moni vanhempi sanovan, ettei saa lastaan kiinnostumaan koulusta muuten kuin maksamalla hyvistä arvosanoista ja koenumeroista. Itse haluaisin, että lapsella säilyy aito into koulunkäyntiin. En ehkä nyt osaa selittää tätä...
En maksa numeroista, meillä kaksi koululaista, joilla molemmilla keskiarvot 9,5, joten olisin rutiköyhä hyvin äkkiä.
En maksa numeroista, meillä kaksi koululaista, joilla molemmilla keskiarvot 9,5, joten olisin rutiköyhä hyvin äkkiä.
Mua ei haittais yhtään, mielelläni köytyisin siksi että tietäisin lasteni oppivna asioita. Ja muuten opeissakin on eroa, koska nyt kun me me muutettn pojila on tokarit parantuneet, eikä huomautuksia ole tulut lainkaan =) sattumalta uudet opet ei tunne poika entuudestan niin asenoituminenkin poikiin on toisenlaista
Tottaki sai, ja hänellehän pitikin maksaa paljon, hän oli hyvä kouussa. Sa hä nytki jos vaan tuo todistuken näytille =)