V
vierailija
Vieras
Saako teillä lapsi tai lapset valvoa iltaisin tai nyt loma-aikaan, lähinnä siis kouluikäiset. Katsoa mm-jalkapallopelejä myöhäisillasta jne.?? Mietin tässä ja omatunto soimaa kun en anna useinkaan 9-veen jäädä iltaisin notkumaan puolilleöin ja katsomaan esim jalkapalloa nyt lomalla. Hän kovasti haluaisi, mutta itse en jaksa että kukaan valvoo kanssani...haluan itse katsoa jotain muuta tai surffailla netissä yms mitä en päivisin ehdi tai mihin ei ole aikaa. En jaksa kenenkään tai lapsien seuraa enää kun olen itsekin väsynyt päivästä ja on mahdollisuus hetki ennen omaa nukkumaanmenoa olla vaan omassa rauhassa. Nyton vähän ristiriitainen fiilis kun periaatteessa lapsi voisi valvoa, on loma jne. Mietin, kun muutama vuosi sitten vielä ennen kuin lasten isä lähti reissuhommiin he köllötti pojan kans sohvalla iltaisin loma/vkonloput ja seurasi urheilua ja ne hetket oli varmaan.pojallekivoja, mut nyt tosi harvoin annan lapsen jäädä 22-23 jälkeen enää valvomaan. (itsekäistäkin syistä kun päivät on muuten taukoamatta täynnä pelkkiä lapsia, jota en kyllä pois tietenkään vaihtais) mutta iltaisin kaipaan pienen tauon kaikkeen. Tavallaan harmittaa pojan puolesta silti. Miten muilla?