Mä en ollut edes raskaana vielä, kun päätin seuratessani erästä 2v. lasta, että mun lapset eivät kovin pienenä aloita pelaamista. Ja tämän sanoin myös silloiselle miehelle. Tuo päätös onkin sitten pitänyt likan kohdalla. Millään pelikonsolilla likka ei ole koskaan pelannut ja tietokoneella hyvin vähän isänsä luona. Mä en ole likan antanut pelata tietokoneella. Ja siis tuon tietokoneella pelaamisen likka on aloittanut aika vähän aikaa sitten.
Mun mielestä pienellä lapsella ei ole tarvetta oppia pelaamaan mitään tuollaisia pelejä. Sen ehtii kyllä myöhemminkin. En ole muuten edes paljoa opettanut likkaa käyttämään dvd-soitinta, sen luukun likka osaa aukaista ja laittaa kiinni. Kaukosäätimistä likka ei vielä tajua mitään.
Mun mielestä pienellä lapsella ei ole tarvetta oppia pelaamaan mitään tuollaisia pelejä. Sen ehtii kyllä myöhemminkin. En ole muuten edes paljoa opettanut likkaa käyttämään dvd-soitinta, sen luukun likka osaa aukaista ja laittaa kiinni. Kaukosäätimistä likka ei vielä tajua mitään.