annatteko seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
Mä en ana seksiä vaan harrastamme sitä kun molemmat haluamme.
Tuli mieleen kun eilen yksi kaveri sanoi että hänen miehensä hieroo häntä tunnin. Että jos jokainen mies hieroisi naistaan tunnin niin varmasti saisi seksiä.

Musta jotenkin outoa että miehen pitäis hieroo että saa seksiä,että seksi on joku kiristyskeino.
Millon se mies sitten saa hierontansa,kyllähän se nainenkin siitä seksistä nauttii..

Joo tälläistä vaan mietein

No tuota tuota...tällä hetkellä en valitettavasti kumpaakaan :D Mutta siis en käytä seksiä kiristyskeinona enkä pihtaa huvikseni (en pihtaa ollenkaan) mutta olen minä joskus ihan vaan antanutkin vaikkei itseä huvittaisi. Kummasti se lopulta kuitenkin huvittaa. :xmas:

Katsoin juuri elokuvan: Clic. Siinä näyttelijä Adam Sandler kelaa kaukosäätimellä ikävät asiat elämässään pikakelauksella. Sängyssä vaimonsa pyytää hartioiden hierontaa ja Adam pikakelaa sen... Sitten toinen sänkykohtaus samassa elokuvassa: Adamin iäkkäät vanhemmat herää yöllä johonkin meluun, mies ehdottaa, että kun ei nukuta, niin mitä jos?.. Vaimo kääntää hartiansa miestä kohti ja mies sanoo, ääh, antaa olla ja alkaa nukkua........

mun poikaystävän entinen tyttöystävä oli aina kiristäny et jos nuolee pillua saa myös sitä...muuten ei heru....siks tänä päivänä mies ei ed tykkää nuolla....kiitti sille exälle ihan v...tust ;)

Alkuperäinen kirjoittaja maria:
mun poikaystävän entinen tyttöystävä oli aina kiristäny et jos nuolee pillua saa myös sitä...muuten ei heru....siks tänä päivänä mies ei ed tykkää nuolla....kiitti sille exälle ihan v...tust ;)
onkohan se mun ex
:laugh: ?
no joo,annan mää joskus vaikkei kiinnostas..

Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
onkohan se mun ex

ei ole..... heh heh... hyi kiristäminen on sitä paitsi seksiasioissa tyhmää...siitä seuras meijän suhteelle jotain et exä muija oli kiristäny...nyt mä oon ilman hyviä imuja ;) höh....joskus saan ja sillonki mies nuolee säälistä...

Alkuperäinen kirjoittaja Maria:
onkohan se mun ex

ei ole..... heh heh... hyi kiristäminen on sitä paitsi seksiasioissa tyhmää...siitä seuras meijän suhteelle jotain et exä muija oli kiristäny...nyt mä oon ilman hyviä imuja ;) höh....joskus saan ja sillonki mies nuolee säälistä...

ei se musta ole kiristämistä..jos ei halua ilman kunnon lämmittelyjä niin eikös siihen ole oikeus,tai jos ei saa muutakun suuseksin avulla niin miks pitäis tyytyä oleen ilman?? |O

Alkuperäinen kirjoittaja Maria:
onkohan se mun ex

ei se musta ole kiristämistä..jos ei halua ilman kunnon lämmittelyjä niin eikös siihen ole oikeus,tai jos ei saa muutakun suuseksin avulla niin miks pitäis tyytyä oleen ilman?? |O

no hei ei mun mielestä ei voi sanoa joka kerta :et jos et nuole pillua niin oo sit muutenkin ilman!....voi asiat tehä niin et molemmat nauttii.....siihen mä nyt pyrin tän miehen kaa ku huomaan et mitä exä on aiheuttanu...miehen ei tarvia nuolla jos ei halua!!!!!!!!!!!

Yhteistyössä