Annatteko taaperon näillä keleillä juoda niin paljon kuin haluaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mikä heillä on perusteluna ettei saisi tarjota vettä?

Niin, mä olisin kyllä voinu tän paremminkin pohjustaa jo heti....
No, tyttö on siis koko ikänsä ollu huono syömään, syö, mut kuin linnunpoikanen.
Nyt helteellä ei sitäkään. Nää kaks ny kauhuissaan päivittelee, et ei kai tyttö syö ku vedellä mahansa täyttää.....

Anna mammalle vesipullo, mamma antaa makaroonilaatikkoo.... blaa blaa ja blaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tyttö on tosi huono juomaan, joten näillä helteillä tarjoan molempia usein ja myös mehua ja mehujäätä.

Oletko kokeillut niitä Dr Oetkerin hyytelöitä?Vadelmanmakuista. Hyvin saa nestettä siitäkin. Sokeriahan niissä tietty on.

Täytyypäs kokeilla! Kiitos vinkistä. Tyhmä kysymys, saako niitä pakastealtaasta vai kylmiöstä??

Jukurttihyllystä.
Meillä lapsi söisi niitä vain :p
Meillä ei kukaan tykännyt niistä, niissä on älyttömästi sokeria, liian imeliä , mielummin vaikka sitten itse tehtyä kiisseliä joka sentään maistuu marjoille

Alkuperäinen kirjoittaja tns:
Meillä ei kukaan tykännyt niistä, niissä on älyttömästi sokeria, liian imeliä , mielummin vaikka sitten itse tehtyä kiisseliä joka sentään maistuu marjoille

Mainitsinhan mä jo että sokerisia ovat.
Lisäaineettomia ja aidosta mehusta maku kuitenkin.

Meidän muksujen (3 ja 5) ehdoton kesäjuomasuosikki on ollut HokkusPokkus vadelmanmakuinen vesi, jossa on satulehtinen etiketin alla. Nähtiin se lapsimessuilla keväällä ja on ollut vähän vaikea löytää kaupoista, mutta esim. lähikauppaamme tilasivat sitä kun pyydettiin:) Siinä on kyllä hedelmäsokeria, mutta on aika vähäkalorinen. Parasta kaikesta että kun yksi makuvesi on juotu esim. saunan päälle niin täytellään pulloa sitten monta kertaa vedellä ja juovat hyvin kun tykkäävät pullosta niin paljon:) Siinä siis myös sporttikorkki.

Yhteistyössä