Anneli Auer ehti kiintyä poliisin lähettämään valepoikaystäväänsä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010062811947473_uu.shtml

Miehensä surmasta syylliseksi todettu Anneli Auer tapaili viime vuonna Seppoa, joka paljastui poliisiksi. Iltalehti tapasi Auerin vankilassa, ja nainen kertoi suhteestaan soluttautujaan.

Auerin ja Sepon tarina alkoi lenkkipolulla Turussa maaliskuussa 2009.

- Olin viemässä tytärtäni esikouluun, kun löysin maasta Sepon puhelimen.

Seppo haki puhelimensa Auerin luota, jolloin he tapasivat ensimmäisen kerran.

- Hän toi palkkioksi lahjakortin ja suklaata. Hän antoi sähköpostiosoitteensa ja pyysi kirjoittamaan.

Suhde syveni kirjoittelusta tapailuksi.

- Minä kiinnyin häneen ja viihdyin hyvin hänen seurassaan. Ajattelin, että hänestä voisi tulla elämänkumppanini.

mä ihmettelen tuota et ihmeen helposti on polisi päässy tuon Auerin "poikakaveriksi", et seki kertoo toisaalta jotain itse ihmisestä. Mies juuri kuollu ja on heti valmis uuteen suhteeseen ja miettii että vois olla tuleva elämänkumppani

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä ihmettelen tuota et ihmeen helposti on polisi päässy tuon Auerin "poikakaveriksi", et seki kertoo toisaalta jotain itse ihmisestä. Mies juuri kuollu ja on heti valmis uuteen suhteeseen ja miettii että vois olla tuleva elämänkumppani

Ei kai ne tutkinnat heti menneet siihen pisteeseen, että piti soluttautua?

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei kai ne tutkinnat heti menneet siihen pisteeseen, että piti soluttautua?

no ei.. mut se et jos löydät lenkkipolulta puhelimen, saat suklaata ja oot muutaman tapaamisen jälkeen valmis parisuhteeseen.... ennen kaikkea sen jäleen et miehesi on juuri kuollut.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Minä olisin juossut ja lujaa, jos joku nobody mies olisi minulle vastaavassa tilanteessa tuonut SUKLAATA ja LAHJAKORTIN! :o

tätä mäki ihmettelen.. ja tosiaan en ois todellakaan ottanu vastaan mitään miehen s.postiosoitetta

Alkuperäinen kirjoittaja Liptoni:
Onhan sen miehen kuolemasta jo aikaa.

sekin on suhteellista... kauanko meni siihen ku alettiin epäillä Aueria? tuo soluttautuminenhan on tapahtunu hyvissäajoin ennen Auerin pidättämistä.

Mä voisin kuvitella et jos oma mieheni kuolis en ois vuoden sisään valmis aloittamaan minkäänlaista suhdetta.. en ainakaan nuin todellisuuspohjaista