Anneli Auer etsi netistä miesseuraa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Lehti:
Nettikumppani järkyttyi Ulvilan surmasta
Tiistai 13.10.2009 klo 07.41
Anneli Auerin treffipalstalla kohdannut mies järkyttyi saatuaan tietää naisen taustoista.

Keski-ikäinen espoolaismies Erkki koki suuren järkytyksen pari viikkoa sitten, kun näki lehdestä entisen nettikumppaninsa kasvot Ulvilan surmauutisen yhteydessä, kertoo Ilta-Sanomat.

Aviomiehensä murhasta epäilty Anneli Auer etsi lehden mukaan uutta mieskumppania itselleen runsas vuosi surmatyön jälkeen. Nainen kohtasi Suomi24-sivustolla Erkin, jonka kanssa hän kirjoitteli tiiviisti päivittäin. Pari ei kuitenkaan koskaan tavannut.

Erkille tieto naisen taustoista tuli yllätyksenä.

- Hän oli sellainen "kiltti tyttö". Tällainen vaikutelma minulle jäi. Siksi olikin valtava järkytys, kun muutama viikko sitten näin hänen kuvansa lehdessä, mies kertoo lehdessä.

Erkille Auer oli kertonut miehensä "kuolleen äkillisesti". Sen tarkemmin miehen kuolemasta ei puhuttu. Auer kuitenkin paljasti Erkille, että hänen avioliitossaan oli ollut ajoittain vaikeata.

IL

en ymmärrä miksi tämäkin uutinen piti tänne linkittää.eiköhän jokainen osaa ihan ite lukea nettilehtiä ja niistä ne uutiset jotka kiinnostaa... mun mielestä ei tänne tarttis tommosia lööppiuutisia yleensäkään linkitellä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en ymmärrä miksi tämäkin uutinen piti tänne linkittää.eiköhän jokainen osaa ihan ite lukea nettilehtiä ja niistä ne uutiset jotka kiinnostaa... mun mielestä ei tänne tarttis tommosia lööppiuutisia yleensäkään linkitellä

Kerro vielä mitä tänne SAA linkitellä, jos ylipäänsä sallit jotain linkitettävän.

Älä avaa ketjua, jos ei kiinnosta!

Mut itse asiaan, aika jäinen taitaa se nainen olla

ajattelen asiaa lähinnä siltä kannalta, että täällä alkaa aina lähes kunnianloukkauksiin verrattavat keskustelut ja spekuloinnit siitä mitä on tapahtunut. huhuja ja juoruja kerrotaan totena (mm. naantalin tragedia, jokela, kauhajoki jne tai mikä tahansa lööppeihin asti tullut uutinen) mua ei inhota mikään niin kuin se että täällä esitetään asioita totena vaikka ei itellä olis asiasta mitään ensikäden tietoa. ja harvoin tänne kirjottaakaan ne joita asia oikeesti koskettaa.
olettakaa ja juoruilkaa kotona älkää netissä, missä jotku ottavat kaiken totena mitä tälläkin palstalla kirjoitellaan.

Alkuperäinen kirjoittaja miima:

siis asia ei itsessään mua kiinnostakaan vaan ärsyttää nämä ketjut joissa näitä lööppijuttuja oikein kunnolla sitten ihmetellään ja jopa paisutellaan.

Mutta miksi tuo tohvelisankari on kertonut julkisuuteen tuon, mitä se on ajatellut sen saavuttavan? Miksei voinut pitää omana tietonaan, tai vain poliisille olisi kertonut. Mutta ei, mennään keltaiselle lehdistölle, jos sitä rahnaa sais ja ehkä jopa kuuluisuutta!

Alkuperäinen kirjoittaja miima:

siis asia ei itsessään mua kiinnostakaan vaan ärsyttää nämä ketjut joissa näitä lööppijuttuja oikein kunnolla sitten ihmetellään ja jopa paisutellaan.

Ei ole pakko lukea, siten säästyy ärsytykseltä parhaiten kun lukee vain itselleen mieluisia asioita.