Annetaan perussuomalaisille mahdollisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vai mitä ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vai mitä ?

Vieras
Perussuomalaiset on vasemmistopuolue. Asia käy ilmi Helsingin Sanomien selvityksestä, jossa on tutkittu valittujen kansanedustajien arvomaailmaa heidän vaalikonevastaustensa perusteella.

Kansanedustajat on selvityksessä jaettu vasemmisto-oikeisto ja arvoliberaali-arvokonservatiivi -akseleille heidän antamiensa vastausten perusteella.

Perussuomalaiset sijoittuu vasemmisto-oikeisto akselilla lähelle Sdp:tä ja vasemmistoliittoa.

Ja tässä ovat ehdokkaat:

Tässä ovat eduskunnan uudet perussuomalaiset - katso kuvat ja esittelyt kaikista | Vaalit | Iltalehti.fi

Jotain poimintoja minkälaisia asioita haluavat ajaa:

Puuttua muun muassa harmaan talouden ongelmiin ja koventaa tuomioita seksuaalirikoksista. (Tom Packalén)

Tuonut esille Pohjois-Suomen säilyttämistä elinvoimaisena. Vaatinut pieniä eläkkeitä ja tulosiirtoja verottomiksi. (Pirkko Mattila)

Ajanut erityisesti lapsiperheiden aseman parantamista.(Johanna Jurva)

Sydäntä lähellä vanhusten- ja terveydenhoidon kysymykset. (Arja Juvonen)

Luvannut ajaa erityisesti vanhusten etuja. Vastustaa taitettua indeksiä. (Laila Koskela)

Ylen toimittaja on kiinnostunut sosiaalipolitiikasta ja homoparien oikeuksista. (Maria Tolppanen)

Peräänkuuluttanut tuloerojen kaventamisen tärkeyttä ja omaishoidon kehittämistä. (Kimmo Kivelä)

Tuonut esille muun muassa vanhustenhuollon ongelmia. Hän on myös vastustanut nykyisten aselakien kiristämistä. (Reijo Hongisto)

Korostanut kampanjassaan perhearvoja ja ihmisten hyvinvointia. (Teuvo Hakkarainen)

Vaatii tunnustusta omaishoitajien työlle ja toimia nuorisotyöttömyyden vähentämiseksi. Kannattaa kansanäänestyksiä tärkeistä kysymyksistä. (Kaj Turunen)

Luvannut ajaa omaishoitajien ja eläkeläisten asiaa. (Kauko Tuupainen)

Vastustaa euroalueen lainatakauksia. Haluaa saada nuorisotyöttömyyden nopeaan laskuun.(Ville Vähämäki)

Voitaisko antaa sitten myös kokkareille ja vihreille mahdollisuus, siinä taitaa olla kaksi yhtä paljon parjattua puoluetta. Vai nekö ovat sitten läpimätiä täynnä? :xmas:

Annetaan mahdollisuus? Eli mitä nyt pitäisi käytännössä tehdä? Ihan niinkuin se meidän lupien antamisesta riippuisi, pääsevätkö hallitukseen ja saavatko äänensä kuuluviin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vai mitä ?;23620301:
Mielestäni on aika lopettaa lapsellisuudet ja kääriä hihat, ruvetaan hommiin :) Kaikki ovat minun mielestäni tervetulleita talkoisiin.

Lapsellista loanheittoa on ollut koko vaalikampanja moneltakin puolelta eikä persujen kannattajat ole olleet mitään viattomia sivustaseuraajia ;) Todellakin pitäisi kaikkien vain antaa olla ja katsoa mitä tapahtuu, yksittäinen kansalainenhan kun ei paljon voi vaikuttaa mihin seuraavaksi edetään.

[QUOTE="vieras";23620455]En antanut ääntäni heille ja vastustan heitä. Ei mun tarvitse antaa mitään "mahdollisuuksia" heille.[/QUOTE]

Ei tarvitse jos ei halua, minä annan heille mahdollisuuden näyttää mihin pystyvät. Ilman muuta kuurmotetaan heitä ja ollaan kriittisiä, mutta mihinkään median luomaan hysteriaan en lähde mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Vai mitä ?;23620469:
Ei tarvitse jos ei halua, minä annan heille mahdollisuuden näyttää mihin pystyvät. Ilman muuta kuurmotetaan heitä ja ollaan kriittisiä, mutta mihinkään median luomaan hysteriaan en lähde mukaan.
Olen varma, että persut ovat hyvin kiitollisia antamastasi mahdollisuudesta :D Mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan.

PerSujen eduskuntaryhmän hallitustyöskentelyyn kohdistuvat odotukset ovat niin matalalla, että eivät he niitä voi alittaa. Pelkkä kasassa pysyminenhän laskettaisiin menestykseksi, joten eiköhän tässä ole mahdollisuutta ihan tarpeeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja partaselkä;23620650:
PerSujen eduskuntaryhmän hallitustyöskentelyyn kohdistuvat odotukset ovat niin matalalla, että eivät he niitä voi alittaa. Pelkkä kasassa pysyminenhän laskettaisiin menestykseksi, joten eiköhän tässä ole mahdollisuutta ihan tarpeeksi.

Minulla ei ole mitään suuria odotuksia, onhan tätä menoa katseltu jo jonkun aikaa. Tälläistähän tämä Suomessakin on ollut:

Sveitsin valtiovarainministeri Hans Rudolf Merz repesi täysin yrittäessään esitellä uutta lakia maan parlamentissa.

Ministerin pokka petti, kun hän huomasi itsekin oman lakitekstinsä byrokraattisen naurettavuuden. Lakiesityksessä oli kyse lihantuonnista.

Ministeri kommentoi putoamistaan sanomalla, että ei voinut mitään, hän kun ei todella ymmärtänyt lakitekstiä itsekään.

(video löytyy linkistä)

Aamulehti.fi | Uutiset | Ministeri repesi täysin puhujanpöntössä - katso huima video!!

Alkuperäinen kirjoittaja partaselkä;23620650:

Minulla ei ole mitään suuria odotuksia, onhan tätä menoa katseltu jo jonkun aikaa. Tälläistähän tämä Suomessakin on ollut:

Sveitsin valtiovarainministeri Hans Rudolf Merz repesi täysin yrittäessään esitellä uutta lakia maan parlamentissa.

Ministerin pokka petti, kun hän huomasi itsekin oman lakitekstinsä byrokraattisen naurettavuuden. Lakiesityksessä oli kyse lihantuonnista.

Ministeri kommentoi putoamistaan sanomalla, että ei voinut mitään, hän kun ei todella ymmärtänyt lakitekstiä itsekään.

(video löytyy linkistä)

Yhteistyössä