Annoin sit tulla ja kunnolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Esikoisella on paha tapa kiusata pikkuveljeään; roikottaa kanaloista, estää kulkemisen, vetää jaloista jne. Mä joudun koko ajan komentamaan ja välillä poika uskookin, mutta hetken päästä sama tahti jatkuu. Tänään päivällä kun olin sit taas jo monta kertaa huomauttanut, raivoistuin oikein kunnolla. Huusin pojalle, että nyt lopetat ton heti! Uhkasin vielä muistaakseni heittää autoradan roskiin. Poika suuttu tietenkin mulle ja meinas ruveta huutamaan, mutta sanoin sit, et mennään lukemaan kirjaa, ni se tuli. Istu sit sohvalla mun kainalossa ja kuunteli satua. Sen jälkeen mun ei tarvinnut komentaa... :whistle:

Myöhemmin illalla poika istu mun sylissä ja "luki" sellaista vihkoa, johon oli piirrellyt. Siinä sanottiin mm. seuraavaa: "Tässä lukee miksi äiti on kiukkuinen". "Tässä sivulla sanotaan, miksi pitää olla kiltti ja miksei saa olla tuhma". "Tässä sanotaan, miten pitää käyttäytyä". :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Myöhemmin illalla poika istu mun sylissä ja "luki" sellaista vihkoa, johon oli piirrellyt. Siinä sanottiin mm. seuraavaa: "Tässä lukee miksi äiti on kiukkuinen". "Tässä sivulla sanotaan, miksi pitää olla kiltti ja miksei saa olla tuhma". "Tässä sanotaan, miten pitää käyttäytyä". :whistle:

Ihana :heart:

Yhteistyössä