Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
No perjantaina vois vissiin alottaa testailun :snotty:
No, mut ethän sä vielä niin raskauden takia oo lihonut..kun et vielä hetki sitte ees tiennyt olevas raskaana

:saint:
Hys! Ei kerrota kaikille... Annetaan niiden luulla, et tämä raskaus se vaan on. :xmas:
Ei kun totesin, että on tosi tuhoissaa olla kuumeessa monta viikkoa kotona ja koko ajan pieni vetutus päällä, kun mihkään ei pääse ja mittään ei jaksa tehdä. Jotta mitäs siitä, tuo oikea käsi koukistui ihan hyvin, vaikka mikään muu kropassa ei varmaan toiminutkaan ja siinä sit ojenna-koukista-liikettä, kun kerran tekee, niin voihan sitä samalla mättää ruokaa suuhunsa... B) ...mut sivuvaikutuksena semmoisella liikunnalla saattaa ja näköjään onkin, että perslihas kasvaa myös. :xmas:
...mut kyl mä vähän (saanhan ees vähän, jooko? Ihan vaan pikkasen..) ehkä voisin pistää kirpusta johtuvaksi tätä turvotusta... :snotty: Ainakin Dolly Parton jää melkein jo varjoon mun rinnalla. :xmas:
Niin ja PERJANTAIHAN ON JO HUOMENNA!!!

muoks, ei ku ei ookaa... (tätä varten mulla on toi kello, mis lukee viikonpäivät. :ashamed: ) Mut melkein. Enää päivän verran liikaa aikaa. Se menee nopeasti. Sit tuut heti kertoo meille!