Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kärpällä on aika sopivasti ajoitettu tuo Kirppu![]()
On.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kärpällä on aika sopivasti ajoitettu tuo Kirppu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hei, onko sulla sitä alkuajan turvotusta mitä monilla on? Joillakin maha pömpöttää hurjasti jo ihan ekoilla viikoilla. Mulla sitä ei tosin huomaa, maha on muutenkin jätte pömppö.![]()
Mä en tiiä, mutta ainakin kovasti toivon, että olis....ei.. kyllä mä oikeesti oon turvoksissa, mut ei se kaikki valitettavasti ole nestettä... :snotty:
Mulla vaan on ongelma, et nyt kaikki housut (paitsi salihousut ja koticollegehousut) on vähän tiukemmat kuin ennen ja sit taas toisaalta mikään ei sais painaa mahaa tai tulee huono olo... Jotta saanhan mä kulkea noilla "kolitsihousuilla" tuolla kaupungillakin, saanhan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kärpällä on aika sopivasti ajoitettu tuo Kirppu![]()
On....mut kyl se tuli vasta sen jälkeen, kun virallisesti oltiin naimisissa.
En kyllä ilveellä enkä millään ois uskonut, että tuun näin pian raskaaksi ja voin vannoa, et jos kaikki hyvin menee ja päästään tämä juttu julkistamaankin, eräskin tuttu ja sukulainen tulee laskemaan ekana pikalaskutoimituksen päässään, että kuinkas tämä olikaan... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kärpällä on aika sopivasti ajoitettu tuo Kirppu![]()
En kyllä ilveellä enkä millään ois uskonut, että tuun näin pian raskaaksi ja voin vannoa, et jos kaikki hyvin menee ja päästään tämä juttu julkistamaankin, eräskin tuttu ja sukulainen tulee laskemaan ekana pikalaskutoimituksen päässään, että kuinkas tämä olikaan... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:vaude =) :heart: te ootte sit melkein niinku just mariet![]()
ja FWG:LE moi :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kärpällä on aika sopivasti ajoitettu tuo Kirppu![]()
Auta armias, jos syntyy hieman ennen aikojaan.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kärpällä on aika sopivasti ajoitettu tuo Kirppu![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:vaude =) :heart: te ootte sit melkein niinku just mariet![]()
Juu ja kirppu ikuinen muisto kuherruskuukaudesta...![]()
No ei.Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kärpällä on aika sopivasti ajoitettu tuo Kirppu![]()
![]()
![]()
siinä ei selitykset sitten auta..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:tottakai saat :snotty: ja jos viel viskot niitä leivänpaloja , niitä ihmiseksi kutsuttavia kohti..kukaan ei kiinnitä huomiota sun housuihin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:No ei.Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kärpällä on aika sopivasti ajoitettu tuo Kirppu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:taas tää jotenkin sekoilee tää palsta :headwall: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:vaude =) :heart: te ootte sit melkein niinku just mariet![]()
Juu ja kirppu ikuinen muisto kuherruskuukaudesta...![]()
:heart: ihana muisto :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:No ei.Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kärpällä on aika sopivasti ajoitettu tuo Kirppu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pitäähän sitä jonkun antaa suvullekin mietittävää.. :xmas:
Ei.. ehkä se ei niille niiiiiin yllätyksenä tule. Ollaan kuitenkin oltu jo vuosikymmen yhdessä. Niin ja kutsukortit lähti kyllä jo monta kuukautta ennen häitä... :snotty:
Juu, kuten tavallista.Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:taas tää jotenkin sekoilee tää palsta :headwall: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hei, onko sulla sitä alkuajan turvotusta mitä monilla on? Joillakin maha pömpöttää hurjasti jo ihan ekoilla viikoilla. Mulla sitä ei tosin huomaa, maha on muutenkin jätte pömppö.![]()
Mä en tiiä, mutta ainakin kovasti toivon, että olis....ei.. kyllä mä oikeesti oon turvoksissa, mut ei se kaikki valitettavasti ole nestettä... :snotty:
Mulla vaan on ongelma, et nyt kaikki housut (paitsi salihousut ja koticollegehousut) on vähän tiukemmat kuin ennen ja sit taas toisaalta mikään ei sais painaa mahaa tai tulee huono olo... Jotta saanhan mä kulkea noilla "kolitsihousuilla" tuolla kaupungillakin, saanhan?![]()
tottakai saat :snotty: ja jos viel viskot niitä leivänpaloja , niitä ihmiseksi kutsuttavia kohti..kukaan ei kiinnitä huomiota sun housuihin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:taas tää jotenkin sekoilee tää palsta :headwall: :kieh:
Vähän niinku vaikuttas siltä joo, mut ei anneta sen häiritä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline::wave: :wave: :wave: :wave: :wave: ILTAA! :wave:
Moiiiiiii! :wave:
Mä oon ihan ylipirteellä tuulella.![]()
Kuten myös![]()
Mulla on suorastaan hulvatonta aikaa, vaikka räkätauti vähän puskeekin päälle.
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hei, onko sulla sitä alkuajan turvotusta mitä monilla on? Joillakin maha pömpöttää hurjasti jo ihan ekoilla viikoilla. Mulla sitä ei tosin huomaa, maha on muutenkin jätte pömppö.![]()
tottakai saat :snotty: ja jos viel viskot niitä leivänpaloja , niitä ihmiseksi kutsuttavia kohti..kukaan ei kiinnitä huomiota sun housuihin![]()
arvaapa miksi mulla oli äitiysfarkut käytössä rv 10 lähtienkun ei perhana muut housut mahtunu päälle. eikä se turvotus laskenu ennenkun pötsi alkoi kasvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:taas tää jotenkin sekoilee tää palsta :headwall: :kieh:
Vähän niinku vaikuttas siltä joo, mut ei anneta sen häiritä.![]()
pitää antaa mielen myös uudistua..et ei mee hermo.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:arvaapa miksi mulla oli äitiysfarkut käytössä rv 10 lähtienkun ei perhana muut housut mahtunu päälle. eikä se turvotus laskenu ennenkun pötsi alkoi kasvaa.
aikasin mäkin oon änkenny äippähousuja jalkaan.ja en vetänyt vatsaa sisälle ..vaan tarkoituksella puhaltelin ilmaa ulos,et kaikki näkis mun vatsan.
![]()
olin niin pirun ylpeä silloin isosta vatsasta..joka ei kyllä ollut viel alussa vauvavatsaa.. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:nyt mä vaan tuun ja meen taas :snotty: