anopeista...millanen suhde teillä on omaan anoppiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meikälaisen anopilla 3 lastenlasta, ja meidän poju arvolistalla viimeisenä, 5h oltiin siellä, poika sai olla sylissä 5min! tänään viimeksi soitteli surupuserossa ku ei käydä, tuumasin että muuta asentees niin ehkä nähdään.

Enempi oon tekemisissä anopin mitä oman äitin kans,eikö se kerro jo jotain? :D Meillä on anopin ja appiukon kans tosi hyvät välit!Parempia ei vois olla,oon niistä tosi kiitollinen ja oon sanonut monta kertaa kuinka ihania ja avuliaita ihmisiä ne on! :heart: :heart: =)

Mulla anoppiin todella loistovälit. On niin ihana ihminen, että hänen kanssaan voi keskustellakin ihan mistä tahansa, jopa seksistä. Ei ole appivanhempienkaan liitto helpolla edennyt alkutaipaleella, joten tietää kyllä mistä välillä vaahtoaa miniäkin...

Soitellaan, nähdään usein. Joskus otetaan muutavat terävätkin yhdessä ja höpötellään kaikkea taivaan ja maan väliltä.

Mulla oli kans aikoinaan tosi inhottava anoppi, en jaksa kertoa hänen vioistaan nykysin ollaan edes puheväleissä kun joskus nähdään eikä kovin usein edes nähdä. Mulla ei ole nykyään anoppia, luojan kiitos.

Loistavasti tullaan toimeen! Anoppi on huippu tyyppi :heart: Kyllähän meilläkin on erimielisyyksiä ja välillä se ottaa niiin päähän, mutta onneksi sitä sattuu harvoin. :D Parempaa anoppia ei juurikaan vois toivoa...

hyvin tullaan toimeen mut ärsyttää se joka asioihin puuttuminen, ei saatais ostaa mitään, ja varsinkaan osamaksulla. kirpputoreja pitäis suosii, vaikka kyllä käydään niissä kun ehditään. huonekalujen ostosta ei parane sanoo mitään ku nousee meteli, koska he ovat ostaneet kaikki käytettynä, ja niin meidänki pitäs tehdä.

Yhteistyössä