anopilla kasvain kädessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m34
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

m34

Vieras
luotti minuun ja kertoi asiasta. Varmaan vaan siksi, että kysyin, mikä kohouma hänen kädessä on.
sanoi "kasvain" ja koepala otetaan.
asia jäi siihen.
Toissapäivänä soittelin ja kysyin miten menee asian suhteen (tiesin, että koepala jo otettu) niin sain kuulla, että se kasvain leikataan pois.
Mieheni ei tiedä asiasta, anoppi vannotti olemaan kertomatta (se on asia erikseen, kuinka paljon mieleni tekisi kertoa).

Mutta, onko kädestä helppo leikata kasvain pois? Mä en tiedä asiasta mitään, olen ihan pihalla, ja peloissanikin, en uskalla miehelle asiaa kertoa, eikä se ole olenainen juttu.

Haluaisin vaan tietää, että mitä kokemuksia on, jos kädestä leikataan kasvain pois.

kuinka iso kasvain on? minulla leikattiin naamasta ja siinä meni noin tunti ja paikallispuududuksessa. kipee olin illalla leikkauksen jälkeen eli kipulääkkeitä meni kourallinen. tsemppia teille!

Alkuperäinen kirjoittaja tuikku:
kuinka iso kasvain on? minulla leikattiin naamasta ja siinä meni noin tunti ja paikallispuududuksessa. kipee olin illalla leikkauksen jälkeen eli kipulääkkeitä meni kourallinen. tsemppia teille!

Kiitos! Kuullostaa lohduttavalta! Kohouma on noin ison miehen kämmenen kokoinen (nyrkissä olessa)

Äidiltäni leikattiin jalasta kohollaan oleva kasvain. Leikkaus oli helppo ja kasvain onneksi hyvälaatuinen, joten ei tullut jatkotoimenpiteitä.

Nyt on mummiltani leikattu kasvoista näppy, mikä osottautui pahanlaatuiseksi kasvaimeksi. Sai uuden ajan parin viikon päähän, jolloin leikataan hieman syvemmältä, jotta tiedetään onko kuinka syvällä kasvainsoluja ja tulosten perusteella sitten katsotaan aletaanko etsimään etäpesäkkeitä. Toivon sydämestäni parasta ja pelkään pahinta :´(

Tottakai sanoin anopille, että kertoisi itse pojalleen, mutta sanoi "ei vielä, etkä saa sinäkään kertoa".
Meillä on hyvät välit ja vaikka aina kerron miehelleni kaikki, nyt en vaan voi. Mutta ainakin tiedän olla valmiina, kun anoppi asiasta kertoo. Tukena miehelle. Mutta kieltämättä silti ihmetyttää, että minä, miniä, sain tietää asiasta ensin.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Äidiltäni leikattiin jalasta kohollaan oleva kasvain. Leikkaus oli helppo ja kasvain onneksi hyvälaatuinen, joten ei tullut jatkotoimenpiteitä.

Nyt on mummiltani leikattu kasvoista näppy, mikä osottautui pahanlaatuiseksi kasvaimeksi. Sai uuden ajan parin viikon päähän, jolloin leikataan hieman syvemmältä, jotta tiedetään onko kuinka syvällä kasvainsoluja ja tulosten perusteella sitten katsotaan aletaanko etsimään etäpesäkkeitä. Toivon sydämestäni parasta ja pelkään pahinta :´(

Voimia!!

Äidiltä leikattiin pari-kolme vuotta sitten kasvain käsivarresta, se oli ehtinyt tehdä kiinnikkeitä lihakseen. Vähän toinen käsi heikompi kuin toinen ja kontrolleissa joutuu tietysti käymään.