Miten asiaan pitäisi suhtautua? kavereista ja miehestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oonaivanloppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jos tää juttu olis totta, niin aapeen ei todella kuuluis itkeä 18-vuotiaan kaverin "epälojaalisuutta" itseään kohtaan, vaan olla huolissaan kakaran kohtalosta 7 v vanhemman pahoinpitelijän kanssa.

Jos vaikka ottaisit tytön äitiin yhteyttä?

Tää on kyllä aivan totta. Ja mun on vähän turha ottaa yhteyttä tytön äitiin koska saisin vaan vasikan maineen ja tytön isosisko tietää jo eikä hänkään ole puuttunut asiaan.

Tuossa kohtaa kannattaa varmaan antaa olla .
Törkeää käytöstä kaverilta, hänhän yrittää näyttää että olisi jotenkin parempi kun sinä , ettei saa turpiin tms. Älä ole yhteydessä enää , et vaikka hänellekkin kävisi huonosti, koska ollut tietoinen valinta.

Kaverisi tulee kyllä huomaamaan (1-2v.kuluttua ihan viimeistään), että olit rehellinen.

Ajattele niin, että tiedät tse, mitä sinulle on tehty- ja se riittää. Muut eivät aina halua uskoa, eivätkä siihen kykene. Tuollaisiin tuomioihin pitää olla vahvat näytöt ei niitä huvikseen jaella.

Keskity omaan elämääsi, omaanhyvinvointiin ja itselle tärkeisiin asioihin.
Nauti elämästä, ja iloitse, että pääsit tuollaisesta miesystävästä eroon.
Mieti syitä,miksi olit sellaisen kanssa, miksi annoit kohdella itseäsi niin? Se satuttaa, ja vie aikaa parantua, mutta pääset kaiken yli.

Kaverisi kanssa en olisi enää tekemisissä, mutta moikkaisin, jos hänkin moikkaa.
Tosi satuttavaa on, että kaverisi käyttäytyy noin- kertoo ihmisestä paljon.
Aina olisi hyvä muistaa, että TEOT merkitsevät, eivät sanat.
Ihmisestä voi lukea paljon hänen tekojensa avulla.

Voimia ja jaksamista, voimahali :)

Itse en todellakaan menisi tanssimaan miehen kanssa joka on pahoinpidellyt ystäväni. Ja jos joku ystävistäni alkaisi seurustella minua pahoinpidelleen miehen kanssa niin kaveruus loppuisi siihen paikkaan. Kaveruus loppuisi kyllä pelkästään siihenkin jos kaveri alkaisi seurustella ex:n kanssa vaikka tuo ex olisi kuinka kiltti ja mukava tahansa. Kavereiden exiin ei puututa! Todella törkeä temppu ja kertoo että nainen ei ole oikea ystävä.

No tätä mä vähän lähdin hakemaan tolla lojaaliudella että itse ajattelen asian just näin :)

Itse en todellakaan menisi tanssimaan miehen kanssa joka on pahoinpidellyt ystäväni. Ja jos joku ystävistäni alkaisi seurustella minua pahoinpidelleen miehen kanssa niin kaveruus loppuisi siihen paikkaan. Kaveruus loppuisi kyllä pelkästään siihenkin jos kaveri alkaisi seurustella ex:n kanssa vaikka tuo ex olisi kuinka kiltti ja mukava tahansa. Kavereiden exiin ei puututa! Todella törkeä temppu ja kertoo että nainen ei ole oikea ystävä.

Ei olekaan kovin pitkä ystävyys sillai, jotain 3vuotta ollaan liikuskeltu samoissa piireissä ja joku vuosi oltu enemmän tiiviisti tekemisissä.
Pidin silti häntä ystävänäni. Ja pitäisikö tuon pentuuden olla joku selitys mikä tekisi teosta hyväksyttävän?

[QUOTE="hei haloo";30702796]18-vuotias on hei haloo ihan pentu vielä. Ei se vielä mitään mistään ymmärrä, rassukka. Ei teillä nyt kovin pitkä tai kovin tasa-arvoinen ystävyys missään tapauksessa voi olla, huomioon ottaen toisen ikä?[/QUOTE]

Alkuperäinen kirjoittaja siispä;30702972:
Oot siis oikeesti lapsia hyväksikäyttävä ja alaikäisille viinaa välittävä white trash?

Jos viimeinen vuosi ollaan enemmän oltu tekemisissä niin...
Ja kertaakaan en ole hänelle viinaa välittänyt :)

Yhteistyössä