Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Älkää ottako anopilta mitään apua enää. Yrittää vaan "koukuttaa" teitä ja pitää vallassaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:P.s. Miehen yhteyden pitoa anoppiin en halua kieltää, eikä se olisi oikeinkaan. Tällä hetkellä mies ei halua olla äitinsä kanssa missään tekemisissä. Mutta jos haluaisi tulevaisuudessa kuitenkin, miten kannattaisi tapaamiset järjestää? Niinkö että mies käy anopilla ja anoppi ei tule tänne? Vai miten ? Onko teillä kokemuksia tai mielipiteitä tuollaisesta järjestelystä?
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Mun exällä oli rinnakkaiskortti mun tiliin ja erottiin ihan sovussa, mutta kun kuulin hänen uudesta ihastuksesta niin mustasukkaisuudesta suutuspäissäni vaadin häntä maksamaan käyttämänsä rahat takaisin, mutta eihän sillä vaatimuksella ollut tosiaankaan mitään pohjaa kun itse olin vapaaehtoisesti hänelle kortin myöntänyt ja vastasin omasta tilistäni.. Veikkaan että anopillasi on joku samantyylinen typerä mustasukkaisuusreaktio kuin mikä mulla oli tuolloin :ashamed: Jos teillä on taloudellisesti tiukkaa niin älkää alkako mitään lainoja tuota varten ottamaan, senkun vaan jätätte omaan arvoonsa koko jutun, vaikka vaikeaa varmasti onkin. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:Ajattelisin näin:
-juttelet asian miehesi kanssa selväksi
-jos päädytte samaan lopputulokseen, niin minä tekisin näin:
-hommaisin rahat vaikka kivennavalta ja maksaisin kaiken anopille
-selvittäisin miehelleni, että laitan eston joka suhteessa anoppiin: rahallisesti, puhelimitse
ym.-mies tehkööt itse omat päätöksensä.
JA NAUTTISIN ELÄMÄSTÄNI ILMAN ANOPPIA-kunnes tajuaa tekonsa
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:No mun anoppi on kyllä mustasukkaisuuden huippu, ehdotellut miehelleni että jättäisi meidät ja muuttaisi hänen luokseen / samaan kaupunkiin. Mulle ei koskaan sano mitään suoraan mutta selän takana on haukkunut raskauskilojani (viimeksi tuli paha turvotus jo puolivälistä lähtien) ja synnytyksen jälkeen sanoi vauvaa pidellen yli nelikiloiselle vauvalle niin että minä samassa huoneessa kuulin "On se hyvä että omat lapseni ovat olleet pieniä niin ei ole päässyt alapää virahtamaan", loukkasi kyllä! Mies tapasi äitiään joskus pihalla parkkipaikalla kun äiti ei halunnut nähdä minua, sitten sanoin että tällainen "salatapailu" loukkaa minua että meidän pitäis olla yhtenäinen perhe ja sen jälkeen mies ei ole tavannut äitiään, on kyllä jutellut puhelimessa heidän suvun asioista mutta meidän perheen asioista ei ole kertonut ettei anoppi pääse ilkeilemään uusilla jutuilla.