Anopin rintsikat päällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Sain ison kasan ihan uusia rintsikoita anopilta, laputkin kiinni vielä kaikissa ja kaikki ovat prikulleen mun kokoa. :o (oli joskus ostanut, vienyt kaupunki-asunnolle, kasvanut niistä ulos)

Kivaa, säästöä se on pienikin säästö. :D :xmas:

Eikö rintsikoiden huoliminen anopilta ole samalla tunnustus siitä, että on nainen ja mahdollisesti seksisuhteessa hänen poikansa kanssa? Moni äiti on nolostellut raskautensa tunnustamista appivanhemmille, koska samalla paljastuu se, että hän on harjoittanut seksiä miehen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Eikö rintsikoiden huoliminen anopilta ole samalla tunnustus siitä, että on nainen ja mahdollisesti seksisuhteessa hänen poikansa kanssa? Moni äiti on nolostellut raskautensa tunnustamista appivanhemmille, koska samalla paljastuu se, että hän on harjoittanut seksiä miehen kanssa.

Ei kai? :saint:

Kyllä mä olisin vähän huolissani, jos anoppi alkaisi mulle rintsikoita ruodaamaan... :snotty: Positiivista sentään että ovat käyttämättömiä! Ettei se anoppi olisi kuitenkin huolissaan sun alusvaatemausta ja ostanutkin ne ihan sulle? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kahden äippä:
Kyllä mä olisin vähän huolissani, jos anoppi alkaisi mulle rintsikoita ruodaamaan... :snotty: Positiivista sentään että ovat käyttämättömiä! Ettei se anoppi olisi kuitenkin huolissaan sun alusvaatemausta ja ostanutkin ne ihan sulle? ;)

Se roudasi meille kaikkea muutakin, kun tyhjentävät kaupungin asuntoaan pikkuhiljaa. :D

Yhteistyössä