J
järkyttynyt
Vieras
Täällä on joka päivä näitä aloituksia anopeista ja niiden jutuista... Tää on kyllä mun ensimmäinen, mutta eilen suutuin niin pahasti |O
Mies on joskus monta vuotta sitten lainannut anopilta n. 500?, on sitä aina silloin tällöin maksanut takaisin (minä en tästä lainasta tiennyt, on lainannut aikana ennen meitä)... Nyt eilen sit mies koitti äidilleen soittaa ja kysyin, että mitä asiaa hällä ois ollut (anoppi ei vastannut), no, miehen äiti oli käynyt edellisenä kuukautena ottamassa miehen tililtä 70 euroa, sanomatta etukäteen, kertomatta jälkikäteen YHTÄÄN MITÄÄN
|O Mä tietenkin ihmettelin, miten se on päässyt miehen tiliin edes käsiksi, no kuulemma tili on avattu joskus miehen ollessa lapsi ja anopilla EDELLEEN käyttöoikeudet 28-vuotiaan poikansa tiliin 

Kyllä mä siitä miehellekin sanoin, että ei herranjestas
On munkin tili avattu, kun olin lapsi, muttei mun äidillä ole minkäännäköisiä käyttöoikeuksia MINUN tiliini!!!! No, anopilla nyt joka tapauksessa näköjään on. Anoppi tietää varmasti, että meillä on nyt syksyllä ja nimenomaa viime kuussa ollut todella tiukkaa, rahat on melkeinpä laskettu pennilleen ja sentilleen... Mies vaan huomasi, kun ihmetteli, että miten hänen tilillään on vähemmän rahaa, mitä piti olla niin tarkisti ja niinhän se oli, että anoppi oli mitään sanomatta käynyt sieltä rahaa viemässä. Miten jollain on pokkaa?? Miten joku kehtaa?? Oikeesti, oon ihan järkyttynyt. Mun mielestä toi on jotain yksityisyyden loukkaamista vai miten se sanotaan.
Miehen kanssa juteltiin ja mä sanoin, että EHDOTTOMASTI ja HETI poistaa äitinsä käyttöoikeudet tuohon tiliin, ties vaikka se kävis siellä kyttäämässä, että mihin mies/me rahojamme käytämme. Hyi hirveetä. Huh huh. Todella törkeetä. Meillä on kaksi pientä lasta ja rahat tosiaan ollut nyt tiukilla.
Sit toinen asia... Anoppi käyttää silloin tällöin, joskus jopa monta kertaa viikossa, meidän koiraamme ulkona. (Rakastaa tuota koiraa, välillä tuntuu, että jopa enemmän, kuin lapsenlapsiaan...). No, anopilla on meille vara-avain... Sillä se sitten mitään ilmoittamatta astelee tänne sisälle koiraa hakemaan
Tämä raivostuttaa aivan suunnattomasti. Ei KENENKÄÄN kotiin tulla omilla avaimilla noin vaan sisään, ei missään tapauksessa, vai mitä olette mieltä? Koskaan emme ole sopineet, että hän saisi tulla avaimillaan meille, ei koskaan. Me ei saada olla rauhassa omassa kotonamme, aina pitää miettiä, että tämä kyseinen henkilö saattaa yllättäen paukata sisään. Kotirauhan rikkomistahan tämä on, siltä ainakin tuntuu.
Uskomaton tyyppi, kuka se oikein kuvittelee olevansa?
Suututtaa, kun olen niin kiltti... En tiedä, miten sanoisin asiasta, anoppi vielä loukkaantuu tosi helpolla, vaikka mun puolesta saa kyllä loukkaantuakin, niin törkeästi on nyt mielestäni tehnyt! Vai?
Mitä olette mieltä tästä? Mitä itse tekisitte tässä tilanteessa? Miten saisin anopilleni sanottua ja mitä sanon?
Mies on joskus monta vuotta sitten lainannut anopilta n. 500?, on sitä aina silloin tällöin maksanut takaisin (minä en tästä lainasta tiennyt, on lainannut aikana ennen meitä)... Nyt eilen sit mies koitti äidilleen soittaa ja kysyin, että mitä asiaa hällä ois ollut (anoppi ei vastannut), no, miehen äiti oli käynyt edellisenä kuukautena ottamassa miehen tililtä 70 euroa, sanomatta etukäteen, kertomatta jälkikäteen YHTÄÄN MITÄÄN
Miehen kanssa juteltiin ja mä sanoin, että EHDOTTOMASTI ja HETI poistaa äitinsä käyttöoikeudet tuohon tiliin, ties vaikka se kävis siellä kyttäämässä, että mihin mies/me rahojamme käytämme. Hyi hirveetä. Huh huh. Todella törkeetä. Meillä on kaksi pientä lasta ja rahat tosiaan ollut nyt tiukilla.
Sit toinen asia... Anoppi käyttää silloin tällöin, joskus jopa monta kertaa viikossa, meidän koiraamme ulkona. (Rakastaa tuota koiraa, välillä tuntuu, että jopa enemmän, kuin lapsenlapsiaan...). No, anopilla on meille vara-avain... Sillä se sitten mitään ilmoittamatta astelee tänne sisälle koiraa hakemaan
Uskomaton tyyppi, kuka se oikein kuvittelee olevansa?
Suututtaa, kun olen niin kiltti... En tiedä, miten sanoisin asiasta, anoppi vielä loukkaantuu tosi helpolla, vaikka mun puolesta saa kyllä loukkaantuakin, niin törkeästi on nyt mielestäni tehnyt! Vai?
Mitä olette mieltä tästä? Mitä itse tekisitte tässä tilanteessa? Miten saisin anopilleni sanottua ja mitä sanon?