M
Mari
Vieras
Anoppi sanonut että mielellään hoitaa meidän tyttöä aina kun hänellä vapaata ja minä töissä kuten esim.tänään.Mutta sitten kuitenkin sanoo että "joutaahan se sinun äitiskin hoitamaan kun kotona on,minun pitää kuitenkin käydä vielä töissä" Minun äiti siis sairaseläkkeellä eli sen puolesta kyllä joutaakin mutta kun hänellä ei ajokorttia ja matkaa on 20km niin joskus vaan helpompi että anoppi tulee tuosta läheltä kun millon joutaa,anopilla siis on ajokortti.Aika usein vienkin tytön minun vanhemille töihin mennessä ettei äitin tartte tulla linkillä ja muutenkin tyttö on enemmän minun vanhemmilla hoidossa kuin anopilla..
Mutta välillä tuntuu että anoppi on vähän katkera että hänen pitää käydä vielä töissä ja minun äiti "vaan on kotona" vaikka sairauden takia jäikin pois työelämästä.
Miten tuo nyt pitää ottaa kun sanoi ennenkuin minun työt alkoi että hän kyllä hoitaa kun on vapaalla mutta kuitenkin vihjaa välillä että minun äiti ois joutavampi siihen hommaan.Tiistaina anopilla ois vapaa kun minulla töitä mutta en taida kehdata pyytää..Tänäänkin se ihan itse ehdotti että voi tulla hoitamaan.Ota näistä sitten selvää!