A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja no:Tuskin se mitään käännyttää yrittää, yritä ajatella positiivisesti, että haluaa näyttää omaa elämän katsomustaan lapsenlapselleen. Anna lapsen maailman avartua!!
Entäs, jos minä haluaisin näyttää omaa elämänkatsomustani anopille. Tuskinpa hän siitä ilahtuisi.
Alkuperäinen kirjoittaja dii:et vaikuta oikeasti sellaiselta, että annat lastesi valita elämänkatsomuksensa... jos se poikkeaa omastasi, se ei taida sopia, et välttämättä sitä vielä myönnä... mieti asiaa kumminkin.. minusta tuo on ollut lapsillesi hyvä kokemus monella tavalla!
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yli 70v ja lastenhoitoapu mielessä?
Meidän lapsen hyväkuntoinen seitsenkymppinen mummo hoitaa mielellään lapsenlastaan. Enemmän kuin on tarvetta. Eli pelkän iän puolesta en näe rajoiteitta, mutta tuo dementin maininta saa minut vähän epäilemään tarinaa
Alkuperäinen kirjoittaja dii:et vaikuta oikeasti sellaiselta, että annat lastesi valita elämänkatsomuksensa... jos se poikkeaa omastasi, se ei taida sopia, et välttämättä sitä vielä myönnä... mieti asiaa kumminkin.. minusta tuo on ollut lapsillesi hyvä kokemus monella tavalla!
Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:Anoppisi ei tarvitse katsoa sinun näkemyksiäsi koska hän ei lykkää vanhuskavereitaan hoitoosi
Olet aika ilkeän oloinen bitchJos saan sanoa... Taidat tietää sen itsekin.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ei kai se lapsi pilalle mee, vaikka osais iltarukouksen ja kävis joskus kirkossa? Nehän on ihan perisuomalaisia perinteitä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Enkös jo sanonut, etten lykkää lapsiani hänelle hoitoon, vaan hän itse sitä vaatii. Minä voisin vallan hyvin elää täysin ilman anoppini apua.
Alkuperäinen kirjoittaja raivostunut :Anoppi on tavattoman loukkaantumisherkkä, joten jos sanon hänelle asiasta, niin välit menevät taas poikki.
Mitä hittoa sen eukon kanssa oikein pitäisi tehdä? Lastenhoitoapua tullaan kuitenkin tarvitsemaan myös tulevaisuudessa, joten ei viitsisi kovin pahasti suututtaa, vaikka tekisikin mieleni laukoa suorat sanat.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja no:Tuskin se mitään käännyttää yrittää, yritä ajatella positiivisesti, että haluaa näyttää omaa elämän katsomustaan lapsenlapselleen. Anna lapsen maailman avartua!!
Entäs, jos minä haluaisin näyttää omaa elämänkatsomustani anopille. Tuskinpa hän siitä ilahtuisi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllä annan. Jos heille tuputetaan kristinuskoa, niin sitten pitäisi tasapuolisuuden nimissä kertoa myös islamista, hindulaisuudesta, buddhalaisuudesta, ateismista yms. aatteista. Koulussa tulevat saamaan näistä kaikista tietoa ihan tarpeeksi, jotta voivat sitten itse päättää suhtautumisensa.
Ja kuten suomalaiseen maallistuneeseen kulttuuriin kuuluu, olen kastanut lapseni ja päästän heidän uskontotunneille ja rippikouluun ihan vapaasti. Lapset siis kuuluvat kirkkoon, [b/]vaikka itse en kuulukaan. Silti en halua heille minkäänlaista aivopesua vielä alle kouluikäisenä.
Alkuperäinen kirjoittaja Yöks:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllä annan. Jos heille tuputetaan kristinuskoa, niin sitten pitäisi tasapuolisuuden nimissä kertoa myös islamista, hindulaisuudesta, buddhalaisuudesta, ateismista yms. aatteista. Koulussa tulevat saamaan näistä kaikista tietoa ihan tarpeeksi, jotta voivat sitten itse päättää suhtautumisensa.
Ja kuten suomalaiseen maallistuneeseen kulttuuriin kuuluu, olen kastanut lapseni ja päästän heidän uskontotunneille ja rippikouluun ihan vapaasti. Lapset siis kuuluvat kirkkoon, [b/]vaikka itse en kuulukaan. Silti en halua heille minkäänlaista aivopesua vielä alle kouluikäisenä.
Eli lapset kuuluvat kirkkoon, mutta sun mielestä jo pelkkä rakennuksessa käynti on aivopesua? Tai viattoman iltarukouksen kuuleminen? Menehän itseesi sä olet todella tekopyhä ja typerä yksilö. Jos se olisi sulle OIKEA ongelma, lapset eivät kuuluisi kirkkoon. Nyt kyse on vain siitä ettet pidä anopistasi ja haluat tehdä ongelman mistä tahansa. Ellei se olisi tämä, se olisi jotain muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Millä oikeudella sinä riistät lapselta elävän Jumalan tuntemisen?
Alkuperäinen kirjoittaja Yöks:Eli lapset kuuluvat kirkkoon, mutta sun mielestä jo pelkkä rakennuksessa käynti on aivopesua? Tai viattoman iltarukouksen kuuleminen? Menehän itseesi sä olet todella tekopyhä ja typerä yksilö. Jos se olisi sulle OIKEA ongelma, lapset eivät kuuluisi kirkkoon. Nyt kyse on vain siitä ettet pidä anopistasi ja haluat tehdä ongelman mistä tahansa. Ellei se olisi tämä, se olisi jotain muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Mitä tapahtuu, jos jätät tapaamiset miehesi sovittavaksi ja toteutettavaksi ?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Mitä tapahtuu, jos jätät tapaamiset miehesi sovittavaksi ja toteutettavaksi ?
En todellakaan ymmärrä, miksi minunkin pitäisi lomiani viettää anoppilassa, kun mies voi vallan hyvin siellä käydä lasten kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja aivopeset:lapsiasi ateismiin. Anna lapsillesi mahdollisuus valita itse.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Ehkä anoppisi on hankala, mutta sellaiselta vaikutat sinäkin. Millä oikeudella sinä riistät lapselta elävän Jumalan tuntemisen?
Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Tuossa iässä ei valita mitään. Ovat liian nuoria ymmärtämään. Voivat tehdä sen sitten kun ovat vanhempia.