Anoppi aloitukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liina-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Liina-

Jäsen
30.07.2007
263
0
16
Mua alkaa pikku hiljaa tympimään nää anoppi aloitukset. Anopit ei sais tehdä mitään miniänsä kotona, mutta toisaalta jos ei tee mitään sekin on huono. Ymmärrän kyllä jos anoppi on oikeesti hirviö, joka sekaantuu kaikkeen ja arvostelee jatkuvasti, mutta tällaset pöytäliinan silitys ja mehun juonti alotukset on jotain tosi kummallista. Aatteletteko te kaikki, että anopit jotenki arvostelee teitä jos ne silittää pöytäliinan tms. :headwall: Ootteko ajatellut, että niillä anopeillakin on joskus ollut pieniä lapsi ja ehkä ne vaan haluais AUTTAA!

Miettikää, että teistäkin suuresta osasta tulee joskus anoppeja ja kohdelkaa omaanne sen mukasesti. Antakaa niitten auttaa ja osallistua ja sanokaa suoraan ja reilusti jos joku vit***aa!

Toivottavasti itte sit aikanaan saan ihanan miniän!

Tulipas purkauduttua :whistle:

On kai niitä oikeastikin hirviö-anoppeja olemassa, mutta kyllä minuakin ihmetyttää miten pienistä asioista niitä herneitä vedetään nenään ja miten muka ei voi tulla tosiaan toimeen miehen äidin kanssa?
Me ei oman anopin kanssa kauhean läheisiä olla, ystävälliset ja kunnioittavat välit on, mutta en kyllä ikinä alkaisi huonoja puolia listata ja miettiä.
Monesti mitättömistä asioista paisuu valtavia kun niitä jauhaa ja miettii ja ottaa kaiken arvosteluna ja itseensä. Ihmisiä on erilaisia, mutta kyllä minä koetan viimeiseen asti olla hyväksyvä ja iloinen anoppiani kohtaan, onhan hän tehnyt jotain niin ihanaa kuin oman mieheni!

Jotenkin tuntuu etää suurimmalla osalla on kauhee anoppi. Ja se vaan tuntuu niin uskomattomalta. Sitä väkisinkin miettii, että kyllä niissä miniöissäkin on pakko olla jotain vikaa.

Liian helposti vedetään herneitä nenään ja kaiki otetaan arvosteluna jne...

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Hyvä jos sulla on ihana anoppi =)

Mun anopillani on mielenterveysongelmia eikä tod vie käyttäydy normaalisti.. tämän lisäksi ei välitä lapsenlapsistaan pätkän vertaa..

Mähän juuri kirjoitinkin tuonne ylös, että ymmärrän kyllä ns. erikoistapaukset, jossa anopissa on oikeasti jotain vikaa! Tiedän, että tällaisiakin ihmisiä on olemassa. Tarkoitin tässä nyt lähinnä ihmisiä, jotka valittaa turhasta esim. "anoppi käy ruokkimassa koirani ja on samalla avannut mehupurkin ja juonut siitä" - aloituksia.

Oma anoppini on aivan tavallinen ihminen, jonka kaikkia juttuja en ymmärrä, mutta tulen toimeen hänen kanssaan. Kyllä minuakin on joskus ärsyttänyt anoppini tempaukset, mutta yritän aina ajatella, miksi hän niin on tehnyt tai jos jokin asia ei oikeasti sovi meille niin olen sanonut sen hänelle suoraan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jotenkin tuntuu etää suurimmalla osalla on kauhee anoppi. Ja se vaan tuntuu niin uskomattomalta. Sitä väkisinkin miettii, että kyllä niissä miniöissäkin on pakko olla jotain vikaa.

Liian helposti vedetään herneitä nenään ja kaiki otetaan arvosteluna jne...

Juu niinpä mm että miehen sekoilut on mun syytä jne :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Mitäköhän monien miehet oikeasti ajattelee vaimonsa äidistä? :snotty:

Meillä mies ihan avoimesti mulle sanoo et mun äiti on vähän hupsu, mutta tykkää silti siitä =) :heart:

:)

Ja aina välillä sanoo suoraan ettei jaksa "just nyt sitä touhua" jos pyydän käymään minun vanhempien luona, kuitenkin ainakin kerran kahdessa viikossa näkevät. Johtuu ihan siitä että mun äiti on ylisuojeleva meidän tyttöö kohtaan ja suunnilleen syö sen pissivaipatkin kun kaikki tyttöön liittyvä on niin yltiö-ihanaa :D Ja sit mun mies ei tajua sitä miten äidin pitää olla niin ulkokultainen, saa shokin jos mennään sinne yllättäin ja sillä sattuu olemaan paplarit päässä tai lököhousut jalassa, kun menee se vierailu puoliks siinä että äiti vauhkoo kun on niin "hirveen näkönen" :headwall:
Ikään kuin mun miestä järkyttäs nähdä anoppi naturellina :laugh:

Yhteistyössä