Anoppi auttaa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Åsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Åsa

Aktiivinen jäsen
19.03.2007
4 533
0
36
Mies kävi äitinsä luona ja anoppi oli sanonut, että laittaa itse tekemiään lihapullia mukaan, jotta on meille ruoka sit valmiina. Noh, mies oli ottanut pussin mukaansa ja polleana toi kotiin. Hieman hymyilytti, kun pussista paljastui 10 pientä lihapullaa ja meitä syöjiä on sentäs 5 :D
Anoppi ei oikein osaa laskea, että 5 ihmistä syö kenties hiukan enemmän kuin 2 ihmistä.

Mutta hyviä pullia olivat :p Lisäksi itse tehtyä muussia ja kaupan pinaattilettuja. Maiskis :)

meillä anopilla on mittasuhteet hallussa, mutta mun kotona kyläillessä saa olla aina varpaillaan ruuan tuoreuden kanssa. Voi säilytetään pöydällä (jääkaapissa kovettuu). Vien oman rasiamargariinin ja tietenkin paljon muutakin kun käyn samalla ruokakaupassa. Välimatkaa useampi sata km, joten yökyläreissu on aina. Viimeksi syötiin kolmena päivänä 2 krt. päivässä karjalanpaistia. Onneksi sentään perunat keitettiin aina uudet.

Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
meillä anopilla on mittasuhteet hallussa, mutta mun kotona kyläillessä saa olla aina varpaillaan ruuan tuoreuden kanssa. Voi säilytetään pöydällä (jääkaapissa kovettuu). Vien oman rasiamargariinin ja tietenkin paljon muutakin kun käyn samalla ruokakaupassa. Välimatkaa useampi sata km, joten yökyläreissu on aina. Viimeksi syötiin kolmena päivänä 2 krt. päivässä karjalanpaistia. Onneksi sentään perunat keitettiin aina uudet.

Lisään vielä, että hyvää karjalanpaistia oli. Mutta vähän alkoi kyllästyttämään. Lapsille se ei kelvannut kuin ensimmäisenä päivänä, joten söivät eineksiä tai nakkeja perunoiden kanssa. :)