Anoppi ei kerro mitään, mitä on tehnyt lapsen kanssa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyllästynyt anoppeihin. :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyllästynyt anoppeihin. :(

Vieras
Lapsi (2v) kun on hoidossa anopilla, kun tulee tuomaan lapsen kotiin se ei kerro mitään mitä ovat tehneet, ei mitään, ei sitä mitä on syönyt ym. Nyttenkin ei kysynyt minultakaan mitään, eikä vastannut kuin vaan lyhyesti kaikkiin. Onko tämä normaalia käytöstä?

Omituista.... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllästynyt anoppeihin. :(:
Lapsi (2v) kun on hoidossa anopilla, kun tulee tuomaan lapsen kotiin se ei kerro mitään mitä ovat tehneet, ei mitään, ei sitä mitä on syönyt ym. Nyttenkin ei kysynyt minultakaan mitään, eikä vastannut kuin vaan lyhyesti kaikkiin. Onko tämä normaalia käytöstä?

Mun mielestä sä oot omituinen:(
Mut jos on pakko sun haukkua anoppias niin ei mahda mitään:(

no kyllä minä ainakin haluaisin tietää, mitä noin pienen lapsen kanssa on päivä touhuiltu ja mitä on tullut syötyä. Jos olisi kyse vanhemmasta lapsesta, niin ei sillä niin suurta väliä olisi, kun lapsi osaisi halutessaan itsekin kertoa.. Kummallista touhua..

Minä kyllä kyselen 5-vuotiaankin syömisistä kun on ollut isovanhemmilla kyläilemässä, jotta tietäisin mitä kannattaa kotona tarjota ja onko jotain muutakin saanut kun sokeria... 2-vuotiaan tekemisistä ja syömisistä tenttaan vieläkin tarkempaan kaikilta isovanhemmilta. Miehen vanhemmat eivät nauti kovin suurta luottamusta, 2-vuotiasta en anna ollenkaan heille hoitoon ja 5-vuotiaskin tekee vain muutaman tunnin kyläilyjä.

ap:lle sen verran, että kannattaa ihan tosissaan miettiä annatko anopille lapsesi hoitoon jos kommunikaatio ei toimi!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä vanhemman täytyy saada tietää!:
Minä kyllä kyselen 5-vuotiaankin syömisistä kun on ollut isovanhemmilla kyläilemässä, jotta tietäisin mitä kannattaa kotona tarjota ja onko jotain muutakin saanut kun sokeria... 2-vuotiaan tekemisistä ja syömisistä tenttaan vieläkin tarkempaan kaikilta isovanhemmilta. Miehen vanhemmat eivät nauti kovin suurta luottamusta, 2-vuotiasta en anna ollenkaan heille hoitoon ja 5-vuotiaskin tekee vain muutaman tunnin kyläilyjä.

ap:lle sen verran, että kannattaa ihan tosissaan miettiä annatko anopille lapsesi hoitoon jos kommunikaatio ei toimi!!!

Ei näytä toimivan ei!! :( ja kun en viitti alkaa joka kerta pilkun tarkasti kysymään että no, mitä söitte, monelta, mitä teitte? Jos ei ite saakeli kerro, niin olkoon sitten! Olen niin kypsä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllästynyt anoppeihin. :(:

Mun mielestä sä oot omituinen:(
Mut jos on pakko sun haukkua anoppias niin ei mahda mitään:(

Säkin olet omituinen, kun et tiedä oikeesti millanen ihminne on kysymyksessä.

Yhteistyössä