Anoppi ei pidä ilmeisestikään lapsemme nimestä. :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kakkis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kakkis"

Vieras
Lapsi on melkein 8kk ja jo ristiäisissä näki anopista, ettei nimi ollut mieleinen. Kutsumme lastamme ensimmäisellä nimellä (hänellä kaksi nimeä) Nyt siis ristiäisistä on jo puoli vuotta ja anoppi eilen kysyi, että aiotteko alkaa kutsumaan lastanne toisella nimellä?????

Oltiin miehen kanssa varmaan suu auki, että täh??? Ollaan siis kutsuttu lasta ensimmäisellä nimellä jo melkein syntymästä saakka ja nyt anoppi tiedustelee, että alammeko kutsumaan häntä ihan eri nimellä?? Ei mennyt minun pikku kaaliin koko jutun ydin.. Ehkä halusi vain vielä kerran ilmoittaa kautta rantain, ettei tykkää nimestä. :)

Aika hassua. :) Ja niin, lapsen kummatkin nimet ovat aivan normaaleja suomalaisia nimiä, jotka löytyvät allakasta eli emme ole keksineet mitään ihme-erikois-nimeä.

Harmi juttu. Eipä mielipiteelle voi mitään. Mutta ei sitä tuolla tavalla suorasti tarvii esittää. Meillä ei oo onneksi tuota huolta kun nimi tulee anopin suvusta :D

Siis mua ei haittaa ollenkaan anopin mielipide, naureskelemme mieheni kanssa asialle. Mutta minusta tämä oli vaan niin huvittava juttu! Miten se anoppi luulee, että yhtäkkiä 8 kk jälkeen keksisimmekin, että kutsutaanpast tätä poikaa nyt vaikka Keijoksi, kun eka 8kk:tta meni Joonaksena. Ja vaihdetaan taas vaikka vuoden päästä... heh hehe (nimet muutettu)

Siis mua ei haittaa ollenkaan anopin mielipide, naureskelemme mieheni kanssa asialle. Mutta minusta tämä oli vaan niin huvittava juttu! Miten se anoppi luulee, että yhtäkkiä 8 kk jälkeen keksisimmekin, että kutsutaanpast tätä poikaa nyt vaikka Keijoksi, kun eka 8kk:tta meni Joonaksena. Ja vaihdetaan taas vaikka vuoden päästä... heh hehe (nimet muutettu)

Hassu Anoppi. Joskus niillä viiraa. Itse yritän ajatella sitä niin että kyllä sitä itsekin töksäyttelee hölmöjä. Antaa menne toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos :)

Mun äitini aika törkeästi kutsuu tytärtäni toisella nimellä. Onneksi asuu 350 km päässä niin ei olla yhteydessä kovin usein mutta kyllähän se korvaan kalskahtaa kun puhelimessakin "mitä kuuluu xxl:lle" käyttää siis toista nimeä. Totesi vaan, että ensimmäinen nimi (Saana) kuullostaa liikaa tavalliselta suomalaiselta nimeltä Sanna ja toinen erikoisempi nimi on hänestä parempi. Hätkähdän aina kun hän käyttää toista nimeä, mutta en ole ruvennut asiasta porua tekemään...tehköön miten lystää.

Mun äitini aika törkeästi kutsuu tytärtäni toisella nimellä. Onneksi asuu 350 km päässä niin ei olla yhteydessä kovin usein mutta kyllähän se korvaan kalskahtaa kun puhelimessakin "mitä kuuluu xxl:lle" käyttää siis toista nimeä. Totesi vaan, että ensimmäinen nimi (Saana) kuullostaa liikaa tavalliselta suomalaiselta nimeltä Sanna ja toinen erikoisempi nimi on hänestä parempi. Hätkähdän aina kun hän käyttää toista nimeä, mutta en ole ruvennut asiasta porua tekemään...tehköön miten lystää.

Minä varmaan kysyisin, kenelle xxl:lle? Ai tarkoitit meidän Saanaa vai?

Tai voisin selittää jonkun toisen tuon nimisen kuulumisia. xxl sai juuri kolmannen lapsensa :D

Yhteistyössä