?
:/
Vieras
On se kumma, kun ei mitenkään päin ole hyvä
Olemme viettäneet anoppilassa useamman joulun, ja olen kuunnellut muutamana vuonna anopin voivottelua lahjapaperin määrästä. Niistä kun tulee niin paljon paperiroskaa, jota ei voi edes polttaa vaan pitää laittaa roskikseen ja nuukana eivät haluaisi niin tehdä.
No, minä olen sitten parina jouluna paketoinut kaikki meidän sinne viedyt lahjat voimapaperiin, ja laittanut vaan siihen kauniit lahjanarut tai koristeet päälle. Olen ajatellut, että anoppi olisi ollut hyvillään, kun sai paketteja joiden papereita ei tarvitse heittää roskiin, vaan voi laittaa pesään.
Nyt oli siis kolmas joulu kun niin tein. Ekana jouluna olimme siellä anoppilassa, nämä kaksi muuta omassa kodissamme. Mies kävi viemässä meidän lahjamme anoppilaan. Anoppi oli ollut myrtyneenä siellä, hän ei kuulemma tykkää kun laitetaan noin rumia lahjapapereita, kun kyllä niiden pitäisi sentään olla kirjavia ja iloisia.
Ja minä kun olen luullut, että nuo on olleet ihan kauniita (minusta ovat) :ashamed: ja luulin, että jos kerran paperiroskan määrä haittaa, niin olisi iloinen kun sitä ei niin paljon tule