Anoppi ja häädraama -päivä 24

Moon Vaan Melonit

Aktiivinen jäsen
10.11.2005
8 352
0
36
Tänään tuli anopilta pieni paketti lapsille, vapputilpehööriä.

Kyllähän lapset tuosta tykkäs, mut ihanko oikeasti anoppi aattelee, et pystyy läsnäolon korvaamaan paketilla.

Huono päivä töissä takana ja nyt vituttaa ihan suhteettoman paljon tuo paketti.

No mikä siinä on pahaa? Mulla kait oma äiti jopa mulle lähettelee joskus jotain kivaa paketissa, siis lähinnä jotain hyödyllistä (vaikka lehtijuttuja tai jotain). Asutaan siis 400kmn päästä tiosistamme ja ei nähdä usein. Mun mielestä tosi kiva tyyli. Siis ei noita tule kuin pari vuodessa, mutta hyvä mieli tulee. Näin aikuisenakin. Jos äiskä lähettäis joskus sitten mun lapsille paketteja, niin ospa kamalaa..Vähän asennetta hei! Anoppila taas meillä on vieläki kauempana.

Lapset kuitenki vissiin innostu? Että eihän se sulta ole pois, jos lapset sen hetken riemuitsee, jos anoppi ei pääse kylään. Syitä voi olla monia, joita sulle hän ei välttämtätä viitsi sanoa. Vaikka henkkoht. terveyteen liittyviä.

Meillä kans välit anoppiin poikki....ei ole lasta nähnyt yli neljään kuukauteen ja itse ei ota mitään yhteyttä. Nimpparina kuitenkin oli lapselle paketin lähettänyt. Ois munkin mielestä voinut tunkea perseeseensä pakettinsa, jos ei muuten kiinnosta olla lapsen kanssa tekemisissä.

Yhteistyössä