Anoppi kurkki ikkunan takana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tämmöstä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tämmöstä

Vieras
Oli oikein noussut tuolille, että pääsee katsomaan. Oli mulla näet puhelin äänettömällä ollut, joten en ollut kuullut kun oli soittanut. Olin niin äkänen että kysyin: "vi...ako kyttäät?" ja käskin suksia vi... En avannut ovea. Pitääks mun olla 24 h puhelimen ääressä päivystämässä. Miehelle soitin töihin ja kysyin että mitä se äitis ikkunoitten takana kyttää, mies ei ymmärtänyt ollenkaan että mikä minua siinä risoo hänen äitinsä oli ollut vain huolissaan, kun en vastannut puhelimeen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
anopila on meille matkaa 3- 4 km. Olo on jotenkin......... likanen........... tai jotain, mä en osaa selittää, tuntuu että mun kotirauhaa on loukattu

jaa että anoppi niinku melkeen raiskas sut tai jotain...

Alkuperäinen kirjoittaja miehiä makkarissa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
miksi ei soittanut ovikelloa?? miksi ei yrittänyt soittaa uudelleen? Miks piti ikkunaan tulla kytikselle?

se tietää et sul on jotain salattavaa

Heh! No ehkei kuitenkaan, mut mä vaan mietin että onkohan käynyt useemminkinkin?? sunnuntai ilana näin kun puol kahentoista aikan yöllä ajoi lipumalla talon ohi, mut lähinnä mietin että miks se kyttää??

Alkuperäinen kirjoittaja anoppi:
oot outo ihminen!! anoppis oli vain ystävällinen ja
huolissaan...HÄPEÄ SINÄ ITE!!!

no höpöhöpö...eikai aikuisen ihmisen aina tarvii olla tavoitettavissa, ja jos ei vastaa niin hetikö sitä pitää olla huolissaan..jos ei ala kuulua niin sitte ehkä mutta jos puhelimeen ei vastaa...olishan sitä voinu olla vaikka lähtenyt johonkin ja jättänyt puhelimen kotiin. VOI HERRAMUJEE!

Alkuperäinen kirjoittaja sori mut:
Huolissaanhan tuo vaan on ollu. Maalla vielä välitetään toisista, jopa v-mäisistä miniöistä.

Just, miksei se sit soittanut ovikelloa :D Ja mikä helvetti siinä on nykyään, et aina pitäs olla puhelimella tavoitettavissa. Saa sitä olla vastaamatta luuriin tai vaikka sulkea sen ilman että sekopääanopit hyökkää heti vakoilemaan.