Anoppi on huolissaan lapsemme syöttämisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anopin ystävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anopin ystävä

Vieras
Jo siitä lähtien kun vauva syntyi, anoppi on huomautellut, että imetä nyt ja onkohan sillä nälkä.

Ja yhä taaperon kanssa jatkuu sama.

Varmaan kotonaankin vääntelehtii huolesta kipeänä, että muistetaankohan me antaa lapselle ruokaa, voi herran jestas.

Piti nyt tämä tänne purkaa, huoh

Mun äiti on samanlainen. Ja se on kyllä rasittavaa. Ja auta armias, kun pojan paino ei enää nouse samalla tavalla kuin ensimmäisinä kuukausina (kun on lähtenyt liikkeelle). Sitä äitini ei ymmärrä ollenkaan. Eipä siinä voi muuta kuin toisesta sisään, toisesta ulos...

Ja parissa sukujuhlissa on vauvamme itkiessä toittottanut kuinka hän aina minua muistuttaa että pitää muistaa antaa lapselle ruokaa :/

Onneksi niissä tilanteissa sympatiat lienevät olleet vahvasti minun puolellani

Jospa sanoisit kerran suoraan? Mainiten nimenomaan, kuinka tuollainen loukkaa sinua. Voi nimittäin olla, ettei vain hoksaa, millaisia sammakoita suustaan oikeasti päästääkään.

Alkuperäinen kirjoittaja enna:
Jospa sanoisit kerran suoraan? Mainiten nimenomaan, kuinka tuollainen loukkaa sinua. Voi nimittäin olla, ettei vain hoksaa, millaisia sammakoita suustaan oikeasti päästääkään.

Olen monesti yrittänyt mutta sitten rohkeus ei riitä. Siitä nimittäin seuraa varmasti kamalaa draamaa. Mutta pitää yrittää, olen tätä jo niin kauan kestänyt. Mieskään ei saa sanottua vaikka aina lupaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja parissa sukujuhlissa on vauvamme itkiessä toittottanut kuinka hän aina minua muistuttaa että pitää muistaa antaa lapselle ruokaa :/

Jos anoppi josku valittaa liikakiloista, niin totea seurueelle, että koitat aina muistuttaa anoppia ottamasta lisää ruokaa ja pullaa.

:ashamed:

Juttele miehesi kanssa ja käske hänen laittaa äitinsä aisoihin. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jos anoppi josku valittaa liikakiloista, niin totea seurueelle, että koitat aina muistuttaa anoppia ottamasta lisää ruokaa ja pullaa.

Oi ihana ehdotus ja taitaisi jopa onnistua kun liikakiloja kyllä on! :)

Yhteistyössä