V
vierailija
Vieras
Meillä on avomieheni kanssa 2kk vauva ja edessä olisi nimiäiset. Mies on päättänyt kutsua juhliin jokaisen vähänkään kynnelle kykenevän ihmisen ja lisäksi anoppi on määrännyt häntä kutsumaan omia kavereitaan. Minun puoleltani tulee vain muutama läheinen ystävä, sukua kun ei minulla juuri ole. Nyt vain ahistaa ja v**uttaa koko juhlat, koska tuntuu, että ne ovat vain miestä ja anoppia varten. Minun mielipiteillä ei ole väliä, saatika asiaa ei ole lapsen kannalta mietitty miten viihtyy yhtäkkiä isossa väkijoukossa.
Ilmoitin, että siirrämme juhlat meidän kotoa anopin luokse, koska minua ei kiinnosta kestitä miehen ja anopin kavereita, joita en ole koskaan edes tavannut. Itse olisin halunnut vain lähimmät ihmiset juhliin.
Olenko jotenkin v.mäinen persoona, kun reagoin näin? Muutenkin parisuhde tuntuu vetelevän viimeisiään, tarvitsisi anopin tulla säätämään tähän. Anopin kanssa välit kireät jo ennestään, kun ollut mustasukkainen pojastaan ja vetää herneitä nenään milloin mistäkin asiasta.
Ilmoitin, että siirrämme juhlat meidän kotoa anopin luokse, koska minua ei kiinnosta kestitä miehen ja anopin kavereita, joita en ole koskaan edes tavannut. Itse olisin halunnut vain lähimmät ihmiset juhliin.
Olenko jotenkin v.mäinen persoona, kun reagoin näin? Muutenkin parisuhde tuntuu vetelevän viimeisiään, tarvitsisi anopin tulla säätämään tähän. Anopin kanssa välit kireät jo ennestään, kun ollut mustasukkainen pojastaan ja vetää herneitä nenään milloin mistäkin asiasta.