N
Niin
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Miksi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:1. Siis mies ei nähnyt listaa, kerroin ja käytiin sitä läpi puhelimessa.
2. Ihmettelimme miksi isoäiti ei tullut juhliin, hänet oli kyllä kutsuttu. Ja hän ei tullut, koska muita miehen isän puolen sukulaisista ei oltu kutsuttu.
3. Siis mies tiesi ne kummalliset nimet sukulaisikseen, minä en.
Anteeksi liian epäselvä kertomus.
1. Mieskö ei todellakaan listasta tajua ettei läheisiä sukulaisia ole mainittu, vaikka lista käydään hänen kanssaan läpi?
2. Miksei mies edes häissä tajunnut, ettei yhtään isän sukulaista ole läsnä, vaan asia tuli vasta jälkikäteen ilmi? Eikö edes miehen isä sanonut mitään?
3. Mistä tiedät että miehesi tunnisti "kummalliset nimet" korteissa, jos asia selvisi vasta nyt häiden yhteydessä sinulle? Miksei miehesi kertonut sinulle ketä kummallisten nimien takan piilee?
1. Niin tyhmää, mutta kyllä, hän ei siitä mitään maininnut. En tosin tiedä johtuiko asia siitä, ettei he aikaisemminkaan miehen ollessa pieni olleet tekemisissä mieheni isän puolen sukulaisten kanssa.. vaiko, että ne meni vain ohi korvien, sekin kun on mahdollista. Minä olisin halunnut kutsua tasapuolisesti kaikki ja tutustua..
2. Öh, en tiedä. Tosin en teidä ajatteliko hän mahdollisesti, että juuri ne sukulaiset olivat peruuttaneet tulonsa, ilmoittaminen kun tapahtui minulle. Ei hän siitä mitään sanonut. Toisaalta hän ehkä oli enemmän kiinnostunut kavereistaan, jotka saapuivat juhliin aika monesta eri maasta..
3. Hän kyllä tiesi ja oletti minunkin tietävän, itse niitä vain ihmettelin kun ei sanonut mitään ne nimet.. Hän osasi kertoa kyllä keneltä kortit oli.
Ja olemme tapahtuneen jälkeen asiaa kyllä puineet ihan riittämiin, mies on pahoillaan, hänenhän se olisi pitänyt hoitaa. Mutta niin olisi anopinkin, jos häneltä nimenomaan pyysin apua, koska en tunne enkä tiedä heidän sukulaisiaan.. Itseäni vain harmittaa kovin, koska olisin halunnut tutustua sukuun.. Enkä joihinkin ikivanhoihin perhetuttuihin. Joita en edes häiden jälkeen ole kertaakaan nähnyt!
Jos he ei oo aikaisemminkaan olleet yhteyksissä miehen sukulaisiin niin miksi anopin ois pitäny osata ymmärtää että nekin pitää kutsua?
Jos et siinä vaiheessa kun saitte vauvaonnitteluja ollut kiinnostunut tietämään ketkä teitä onnittelevat, miksi olisit halunnut nämä ihmiset häihin?
Ja edelleen, mitkä suhteet anoppi pilasi? Nekö jotka miehesi on sukulaisiinsa luonut olemalla edes koskaan mainitsematta heitä?