Anoppi pakotti kuivan lapsen vaippoihin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en kestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja krista:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja krista:
miksi ukkos ei voisi sanoa omalle äidilleen, että LAPSI EI KÄYTÄ VAIPPOJA? miksi sinä tappelet anoppis kanssa?

se on sun ukkos tehtävä selvittää lapsiasia anopis kanssa

Mies kuittasi asian niin, että anoppi unohtaa tuon vaatimuksensa ennen kesää. Minä taas tiedän, että ei unohda, koska tunnen ihmisen. En halua alkaa kinastelemaankaan miehen kanssa tuon naisen takia, ei hänen riidanhaluisuutensa tarvitse kylvää riitaa minun ja mieheni välille.

tässä on kyse lapsesta. eli sun ukkos pelkkää sanoa omalle äidille mitään... voi voi sitä mamman poika............ vvvvvvvv......ttttttttuuuuuuuuuuu

En tidä onko mammanpoika, ehkä väistelee vaan anopin riehumista. Se nainen on meinaan aikamoinen sille päälle sattuessaan. Lisäksi hänelle on täysin mahdotonta puhua järkeä. Hän ei tosiaan kuunetele yhtään ketään.

No niin. Enpä tiedä onko anopin eilisellä vaippoihin pakottamisella jotain tekemistä asian kanssa, mutta lapsi ei meinannut suostua pissaamaan pottaan tänä aamuna. Ei laskenut alleenkaan, mutta ei halunnut potalle. Lapsi alkoi itkeä kun näki potan, ja työnsi sitä pois. Annoin asian olla, syötiin aamupala ja odottelin. Sitten lapsi alkoi valittaa, että pimppaan/ mahaan koskee. Sanoin, että menee potalle pissalle niin helpotta, ja onneksi meni. Tuon jälkeen lapsi oli ihan ok, saa nähdä, kuinka on käynyt potalla tarhassa.

Toivottavasti kaikki oli vaan sattumaa. Joka tapauksessa, tämä oli eka kerta, kun lapsi ei halua potalle, normaalisti käy esim. automatkoilla tauolla "yrittämässä" pissaamista asinakin, kun pysähdymme. Eli menee mielellään potalle, vaikka ei olisi hätäkään.

Auttaisko kompromissina harjoitteluhousut? Jos anoppia jännittää pissavahingot, niin nuo eivät ihan heti päästä läpi. Toisaalta vessassa käynti on helpompaa. Muutoin kannattaa varmaan välttää anopin sotkeutumista vessapuuhiin ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Miksi kuivaksi oppinut lapsi käyttäis harkkareita?

No siellä mummolassa, jos siellä ei saa olla vaipatta kylässä riitelemättä anopin kanssa.

En todellakaan pue kuivalle lapselle mitään tuollaisia anopin oikuttelun vuoksi. Hänellä ei ole vaatimukselleen mitään järkevää perustetta, kyse on taas vain siitä, että hän yrittää saada muut käyttäytymään tahtonsa ja keksimiensä vaatimusten mukaisesti, koska muiden pompottaminen ja hallitseminen on hänelle elinehto. Tällä kertaa hän vain meni liian pitkälle. Lapseni se ihminen tulee jäättämään rauhaan, siitä minä pidän huolen. Vaikka katkaisemalla välit. Yön yli nukuttuani olen toipunut anopin vaatimusten aiheuttamasta järkytyksestä, ja olen hyvin vihainen.

Anoppi on muutoinkin todella hankala ihminen, eikä tämä vaippajutuu ollut ainoa seikka, jolla hän yritti hallita ja pompottaa tämän reissun aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuulostaa kyllä aika omituiselta??

Kyllä. Asiaa märehdittyäni keksin kyllä mistä on kyse. Eli anopin vanhasta tarpeesta yrittää keksimillään älyttömyyksillä saada muut toimimaan hänen haluamallaan (vaikka järjenvastaisellakin) tavalla. Tälle ihmiselle muiden hallitseminen ja pompottaminen tuottaa ilmeistä mielihyvää. Lapseeni hän ei vaan tule touhuaan ulottamaan, aikuiset sitä jotenkin sukulaisuuden vuoksi kestävät naureskellen+hampaita kiristellen, mutta lapseni hän saa luvan jättää rauhaan.

Yhteistyössä