Anoppi+poika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "plääh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"plääh"

Vieras
Millä saada mies avautuu? Anoppi käynyt sairaalassa, satuin näkee yhden viestin eikä toinen ole puhunut mulle asiasta. Tänään kysyin koska anoppi soitti että mikä sillä on niin mies vaan että ei mikään. Tiedän että kipuja on mutta en sen enempää, ei mitään vakaa.
Me ei soitellla vaan se soittaa aina pojalleen. Yhdessä 10vuotta eikä lapsia

Mutta millä saada mies kertoo?

Peesi... Jos ei kymmenes vuodessa ole tullut suhdetta missä voitte keskustella niin ei sitä yhtäkkiä saa. Onhan anoppi voinu pyytää poikaansa olemaan vaiti. En mäkään haluis muitten kuin ystävieni tietävän vaivoistani ja itse heille ne kerron...

ja vähän ihmettää tuo lisäys "ei lapsia". onko siihen joku erikoinen syy? lapsettomuutta? vai eikö miehes oo niin hyvä mies että sen kansa vois geenejä jakaa? Siis voihan anopillasi olla vaikka issiaskipuja tai joku naistenvaiva...

Millä saada mies kertomaan? = sano rehellisesti että sua kiinnostaa. (mutta jos haluat tietää vain juorutaksesi eteenpäin niin turha edes kysyä )

Miks ihmeessä ylipäätään kiinnostaa anopin sairaus jos ei juurikaan väleissä ole?

niin eivät ole väleissä? itse olen anoppini kanssa erittäin hyvissä väleissä, mutta koska meilläkään ei ole lapsia, emme soittele toisillemme. aina on asiaa kun näemme, mutta ei muuten. jos olisi lapsia, sitä asiaa olisi varmasti niinäkin hetkinä, kun emme vieraile toistemmen luona...silti myös minua huolettaisi anoppini tila, jos kuulisin hänen käyneen sairaalassa!

Yhteistyössä