Kiitti taas v*tusti anoppi!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unelmaminiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja unelmaminiä:
Anoppi juhlii pyöreitä vuosia ja järjestää sen kunniaksi lähisuvulle laivaristeilyn, siis maksaa hytit ja ruuat kaikille. Jonkun aikaa tässä on jo asiasta ollut puhetta ja kovasti anoppi suunnittelee laivalle ohjelmaa ja muuta. Katselin sitten noita varauspapereita, mitkä se tänne viikonloppuna oli unohtanu ja ihmettelin miehelle, että onkos anopille tullut laskuvirhe noitten hyttien suhteen kun minusta niitä paikkoja oli liian vähän. Laskettiin ja mietittiin yhessä että miten se anoppi on ajatellu koko porukan sovittaa ja lopulta sitten mies soitti sille, kun ajatteli että virhe on käyny. No ei mitään, oikein oli anoppi laskenu. Se kun ei ollu ajatellu pyytää mua mukaan ollenkaan!!! Siis laskuissa oli mukana mun mies ja meidän kaikki 3 lasta ja koko lähisuku (myös muut miniät 2 kpl ), mutta mua ei oltu laskettu mukaan! Selitykseksi anoppi sanoi, että kun ne hytit on niin kalliita niin ajatteli että jos mä en haluiskaan lähteä mukaan, ainoastaan mies ja lapset! Niin ne mahtuvat sitten yhteen hyttiin eikä tarvi meiän "suurperheelle" (anopin termi meistä ) varata kahta hyttiä.

Taidan lorauttaa anopin joululahjakonjakkiin kusta joukkoon...

Anoppis on....
Lohduttaudu sillä että se on anoppis joka menettää et sinä.
Jos olisin sinä,tokaisisin anopille tilaisuuden sattuessa kohdalle että vaikkei mua näihin juhliin kutsuttukaan niin hautajaisia odotelles =) =)

Jos miehesi menee lasten kanssa ilman sinua,anoppi on silloin
"voittanut" ja tulee jatkossakin jättämään sinut joka asioitten
ulkopuolelle.
Minusta teette väärin jos nyt taivutte anopin tahtoon...

Jättäkää koko perhe menemättä ja menkää vaikka ruotsin risteilylle
lasten kera.Ihan totta,anoppisi on täysi moukka!!!!!

Sinuna jättäisin anopin lasten synttäreiden ym. juhlien ulkopuolelle!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja sussu:
Jos miehesi menee lasten kanssa ilman sinua,anoppi on silloin
"voittanut" ja tulee jatkossakin jättämään sinut joka asioitten
ulkopuolelle.
Minusta teette väärin jos nyt taivutte anopin tahtoon...

Jättäkää koko perhe menemättä ja menkää vaikka ruotsin risteilylle
lasten kera.Ihan totta,anoppisi on täysi moukka!!!!!

Sinuna jättäisin anopin lasten synttäreiden ym. juhlien ulkopuolelle!!!!!!

Just nyt ei ole rahaa omaan risteilyyn ja lapsille on jo reissu luvattu. Mummo (siis anoppi ) hehkuttanut matkaa lapsille ja serkukset keskenään jutelleet reissusta... En raaski lasten mieltä pahoittaa. Väärin tai ei niin näin päätettiin, ihan lasten takia.

Jäipä muuten anopilta kysymättä, että MILLOIN ajatteli mainita että kutsu koskee vain miestä ja lapsia?? Kenties sataman lähtöselvityksessä?? :O

tee niin että pistä lapset anopin kanssa ja jää ukkos kanssa kotio,näin näytätte et mies seisoo sun rinnalla.
toiseks seuraavat juhlat niin ette sano anopille mitään,esim synttärit pidätte niin ette puhu tai pukahda että on juhlat,näin tajuaa miltä tuntuu,selitys vain että ei teidän asuntoon mahdu kaikki joten ajattelitte että hän voi olla pois:)

No onhan se toki kurjaa jos lapset jo odottavat matkaa kovasti!!!
Mitä jos heittäisit miehen ja lapset terminaaliin ja voit sitten
kertoa (kun joku kutsutuista kuitenkin kysyy mikset ole itse lähdössä)
ettei sinua ole kutsuttu...;)

Joo näin mäkin tekisin,siin sais anoppi nenilleen.Vielä toivottaisin anopille satamassa oikein hyvää syntymäpäiväjuhlaa kukkapuskan kanssa.Jos ei siit älyä nolostua niin ei mistään.Edelleenkin muistaisin ne hautajaiset,pirullinen ku olen. =)

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Joo näin mäkin tekisin,siin sais anoppi nenilleen.Vielä toivottaisin anopille satamassa oikein hyvää syntymäpäiväjuhlaa kukkapuskan kanssa.Jos ei siit älyä nolostua niin ei mistään.Edelleenkin muistaisin ne hautajaiset,pirullinen ku olen. =)

Ei vitsit, näin mä muutes teen!! :D Täytyy kai vielä mieheltä kysyä lupaa äitinsä julkiseen nolaamiseen, mutta ainakin eilen se oli niin kiukkunen että varmaan lupa heltiää. Kyydinhän noi joka tapauksessa satamaan tarttee, eli lähden niitä kyllä viemään.

Ja tiedä vaikka niistä hautajaisistakin mainitsisin, silleen vaivihkaa ettei muksut kuule...

no jopas jopas, mun anoppi vois tehdä täsmälleen saman, sillä erotuksella ettei se edes kutsuisi lapsia, miehen vaan, mut se tekis sen ihan ajattelemattomuuttaan ja köyhyyttään

Voisit itse sitten jos anoppi ei ymmärrä mitä teki niin ens vuonna järjestää juhlat miehen suvun kesken. puhua ja suunnitella anopin kuullen.
ja sitten sanot hälle pari päivää ennen ettet muuten ole tervetullut kun et oikein mahdu enään kun tulee niiin paljon porukkaa.

Minun tekoni olisi se että veisin isännän ja lapset terminaaliin, halaisin anoppia ja ojentaisin kukkapuskan ja suureen ääneen sanoisin että voi että olet ihana anoppi kun kerrankin huolehdit lapsistani että minä voin tämän viikonlopun rentoutua. Sen jälkeen sanoisin miehelleni että muistahan rentoutua risteilyllä, lapsethan voivat viettää laatuaikaa mummin kanssa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:
Minun tekoni olisi se että veisin isännän ja lapset terminaaliin, halaisin anoppia ja ojentaisin kukkapuskan ja suureen ääneen sanoisin että voi että olet ihana anoppi kun kerrankin huolehdit lapsistani että minä voin tämän viikonlopun rentoutua. Sen jälkeen sanoisin miehelleni että muistahan rentoutua risteilyllä, lapsethan voivat viettää laatuaikaa mummin kanssa ;)

:wave: tää olis oikeasti paras isku mitä voi antaa. ei sais yhtään näyttää harmitusta muuten anoppi kokee voittoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:

:wave: tää olis oikeasti paras isku mitä voi antaa. ei sais yhtään näyttää harmitusta muuten anoppi kokee voittoa.

Eihän kukaan voi olettaa että iskä hoitaa koko viikonlopun kolmea muksua yksinään, eihän ;)

Tää ois kyllä kans hyvä :D

No siis lastenhan täytyy päästä kun luvattu on ja lapsiahan ei pitäisi riidan välikappaleina käyttääkään, eli tuo, että ap kyyditsee muun perheen ja saattaa laivalle ja (toivottavasti!) nolaa anopin, on hyvä idea :D

No siis lastenhan täytyy päästä kun luvattu on ja lapsiahan ei pitäisi riidan välikappaleina käyttääkään, eli tuo, että ap kyyditsee muun perheen ja saattaa laivalle ja (toivottavasti!) nolaa anopin, on hyvä idea :D

Melkein peesi! Jättäisin kyllä kukkapuskan ostamatta, enkä noteeraisi koko anoppia. Kyllä muut huomaavat ja varmasti esittävät kysymyksiä. Siinähän lilluisi omassa keitossaan.

Miten joku (lue:aikuinen ihminen) voi olla noin ilkeä/ajattelematon???
Ymmärtäisin jos olisitte olleet yhdessä vasta kuukauden tms.

Teillä kuitenkin kaksi lasta ja kuitenkin muut miniät on kutsuttu...
törkeää!
Mitä miehen veljet ovat mieltä äitinsä käytöksestä?
Vai tietääkö edes ketään,ettei sinua ole kutsuttu???
Mitä anoppisi meinaa sanoa jos ja kun muut ihmettelevät mikset sinä
ole paikalla...?

Yhteistyössä