J
jep
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja unelmaminiä:Anoppi juhlii pyöreitä vuosia ja järjestää sen kunniaksi lähisuvulle laivaristeilyn, siis maksaa hytit ja ruuat kaikille. Jonkun aikaa tässä on jo asiasta ollut puhetta ja kovasti anoppi suunnittelee laivalle ohjelmaa ja muuta. Katselin sitten noita varauspapereita, mitkä se tänne viikonloppuna oli unohtanu ja ihmettelin miehelle, että onkos anopille tullut laskuvirhe noitten hyttien suhteen kun minusta niitä paikkoja oli liian vähän. Laskettiin ja mietittiin yhessä että miten se anoppi on ajatellu koko porukan sovittaa ja lopulta sitten mies soitti sille, kun ajatteli että virhe on käyny. No ei mitään, oikein oli anoppi laskenu. Se kun ei ollu ajatellu pyytää mua mukaan ollenkaan!!! Siis laskuissa oli mukana mun mies ja meidän kaikki 3 lasta ja koko lähisuku (myös muut miniät 2 kpl ), mutta mua ei oltu laskettu mukaan! Selitykseksi anoppi sanoi, että kun ne hytit on niin kalliita niin ajatteli että jos mä en haluiskaan lähteä mukaan, ainoastaan mies ja lapset! Niin ne mahtuvat sitten yhteen hyttiin eikä tarvi meiän "suurperheelle" (anopin termi meistä ) varata kahta hyttiä.
Taidan lorauttaa anopin joululahjakonjakkiin kusta joukkoon...
Anoppis on....
Lohduttaudu sillä että se on anoppis joka menettää et sinä.
Jos olisin sinä,tokaisisin anopille tilaisuuden sattuessa kohdalle että vaikkei mua näihin juhliin kutsuttukaan niin hautajaisia odotelles =) =)