Anoppi teki pääsiäisenä selväksi, että joutuu liikaa hoitamaan meidän lapsia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimmi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, pienempi on kuitenkin vielä alle viiden.

Itse päätin miehen kolmannen lapsenlapsen kohdalla (vasta!!) kun olin itse 45 v., että meille ei tarvitse alle viisivuotiaiden tulla yökylään never and ever. En jaksa sitä yötohkaamista, en sitä ettei mitään saa itse aikaiseksi, pelkää öisin, kastelee välillä sängyn eikä pue itse....

Soory.

Pääsääntöisesti olen sitä mieltä, että isovanhemmilla ei ole mitään velvoitteita, mutta kyllä anoppis on toiminut törkeästi. Pari kertaa vuodessa on vähän, millä mittarilla tahansa ja se mikä luvataan, niin pidetään. Sais mun puolesta tästä lähtien keskittyä täysin koiran hoitoon.

Ehkä on sitten luvannut vaikkei oikeastaan alun perinkään halunnut sellaiseen ryhtyä. Jos vaikka kysyttiin siihen tapaan, että kieltäytyminen olin ns. melko mahdotonta.

Jos ajeeraa toisen lupaamaan mitä se ei itse halua niin kai siinä voi noin käydä. Ap juuri kertoi, että oikeastaan huomasi vasta nyt ettei appivanhemmat koskaan edes pyydä niitä muksuja sinne. Haloo miten niin nyt vasta huomasi, jos esikko on jo 8!!! Eikö nyt sitten joku myötäelämisen ja toisen tunteiden ymmärtämisen lamppu olisi voinut syttyä...

Alkuperäinen kirjoittaja ei häntä huvita;28279195:
No, pienempi on kuitenkin vielä alle viiden.

Itse päätin miehen kolmannen lapsenlapsen kohdalla (vasta!!) kun olin itse 45 v., että meille ei tarvitse alle viisivuotiaiden tulla yökylään never and ever. En jaksa sitä yötohkaamista, en sitä ettei mitään saa itse aikaiseksi, pelkää öisin, kastelee välillä sängyn eikä pue itse....

Soory.

No, meidän 3,5 -vuotias ei kastele sänkyään ja nukkuu yönsä hyvin, yleensä kertaakaan heräämättä. Ei pelkää öisin ja pukeminenkin onnistuu hienosti.
Mutta se on jokaisen oma valinta enkä mä syyllistä anoppia, hän saa tehdä mitä haluaa. Loukkaannuin kuitenkin.

[QUOTE="hohhoijaa";28279282]Ehkä on sitten luvannut vaikkei oikeastaan alun perinkään halunnut sellaiseen ryhtyä. Jos vaikka kysyttiin siihen tapaan, että kieltäytyminen olin ns. melko mahdotonta.

Jos ajeeraa toisen lupaamaan mitä se ei itse halua niin kai siinä voi noin käydä. Ap juuri kertoi, että oikeastaan huomasi vasta nyt ettei appivanhemmat koskaan edes pyydä niitä muksuja sinne. Haloo miten niin nyt vasta huomasi, jos esikko on jo 8!!! Eikö nyt sitten joku myötäelämisen ja toisen tunteiden ymmärtämisen lamppu olisi voinut syttyä...[/QUOTE]

:D

[QUOTE="aapee";28279064]Tytöt on 3,5 ja 8 -vuotiaat. Appivanhemmat asuvat isossa kerrostaloasunnossa ja kesät yleensä mökillä. Rahat ja muutenkaan varallisuus ei tähän liity mitenkään. Meillä ei ole penniäkään lainaa, ei pankille eikä appivanhemmille. Ja jos me oikeesti kerran vuodessa käydään miehen kanssa jossain kahden, ei kai se voi pänniä ketään ???[/QUOTE]

jos se on kateellinen kun itse ei pääse??

Törkeä temppu anopilta, olisi sanonut suoraan heti kysyttäessä yökyläilyä että ei onnistu.

Onko anoppi saanut itse hoitoapua kun hänen lapsensa ovat olleet pieniä? Voihan sekin olla siellä taustalla, että ajattelee että kun hänenkin on ollut pärjättävä itse ilman apuja niin saa muutkin pärjätä samalla tavalla. Mikä nyt tietysti on typerää, mutta tämmöisiäkin ihmisiä on olemassa..

Yhteistyössä