Anoppi toi EY:n avustus tuotteita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilmankinpärjäis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ilmankinpärjäis

Vieras
heh, myö saatiin anopin mukana näkkäriä, maitojauhetta, hapankorppua, yms tuotteita, jotka oli peräisin siitä ruokatuote jakelusta. Mies on kyllä töissä, mutta sanoi anoppi koko suvulle niitä jakavansa, kun oli saanut niitä reilun satsin. Ihan kivahan se on pienikin rahansäästö! Eikä ne siellä mitään kysellyt, et onko varsinaista tarvetta vai ei... :D :D ihana anoppi <3

Alkuperäinen kirjoittaja tollo:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiva:
Ja joku tarvitseva jää ilman...

ei kuule jää kukaan ilman!!!

No valitettavasti jää jos ei paikalle kykene. Itse ollu jakamassa seukkarin varastosta eikä sinne kaikki vanhukset tai tarpeessa olleet lapsiperheet tullu. Ja kaikki paketit meni. Näin siis itäsuomessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Miksi:
Miksi me ei saada, mistä ihmeestä niitä vois saada?

Täällä sama homma. Ei mitään tietoa mistä niitä vois saada ja en ole kyllä kuullut että niitä joku ois täällä saanut. Onko se sitte kunnasta kiinni otetanaanko niitä jakoon vai ei?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Miksi:
Miksi me ei saada, mistä ihmeestä niitä vois saada?

Täällä sama homma. Ei mitään tietoa mistä niitä vois saada ja en ole kyllä kuullut että niitä joku ois täällä saanut. Onko se sitte kunnasta kiinni otetanaanko niitä jakoon vai ei?

Niin, olisko se kunnasta kiinni? Me kuiteskin ollaan toimeentulotukea saava lapsiperhe, että luulis meille kuuluvan.Mut en tiedä mistä kyselis, joskus aikoja sitten sossusta saatin, yli päiväyksen menneitä. Ja hyvin nuukasti niitäkin. Mut siit on jo aikaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Kuinka vanhoja ne olivat? Jos oli siis kysymys Euroopan Yhteisöstä (eli vuoteen 92 asti vissiin)

Ne ovat todella EY:n avustuksia ei Eu:n. Jos sitä tarkoitit kysymykselläsi. Paketeissa siis lukee EY.

Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:

No valitettavasti jää jos ei paikalle kykene. Itse ollu jakamassa seukkarin varastosta eikä sinne kaikki vanhukset tai tarpeessa olleet lapsiperheet tullu. Ja kaikki paketit meni. Näin siis itäsuomessa.

viimeksi kun mä kävin hakemassa niin siellä ei ollut jonon jonoa ja klo 10 olivat alkaneet jakaa ja nimilistassa ennen mua oli ehkä 5 nimeä. jengiä ei missään ja siellä ne pussukat seisoskeli..
ja näin siis viikinmäessä,helsingissä

ja niitä löytää mll:n sivuilta,alajaostoilta. kannattaa seurata sivuja tai vaikka soittaa oman jaoston vastaavalle.

Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:

mulle kerran ainakin naapuri toi, kun ite en päässyt. Annoin hänelle vainalapnmukaan josa kerroin, minkälainen perhe olemme ja puhelinnumero ja alalkeirjoitus mukaan. Saatiin sitten omat paketimme

Yhteistyössä