anoppi vissiin loukkaantui kun laitoin lapset kunnalliseen päivähoitoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en anna periksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en anna periksi

Vieras
naiset on outoja, vai mitä?itsekkin olen kyllä nainen mutta noh..
eli sain lapsille hoitopaikan.ja kerroin siitä anopille, anoppi oli sen olonen että "ei kiinnosta" ja muutenkin hyvä että etes kuunteli.
anoppi käy meillä yleensä tosi usein. se rakastaa lapsiani ja lapseni rakastaa häntä. nyt hän sitten ei enää ole käynyt yhtä usein ja on jopa ajanut meidän talon ohi käymättä meillä (mitä ei ikinä tapahdu)
muutenkin hän on minua kohtaan tämän jutun jälkeen ollut tosi tympeä yms.
harmittaa vaan koska anoppini on niin ihana ihminen

Meillä anoppi hoitaa lapsia, kun ne on kotihoidontuella kotona. Loukkaantuis varmasti, jos mä vaan ilmoittaisin, että lapset menee sitten jatkossa päiväkotiin.
Onko teillä ollut jotain puhetta, että anoppi olis ollu tulossa hoitamaan teidän lapsia? Meillä se on ainakin toiminut tosi hyvin, mutta mulla onkin maailman paras ja ihanin anoppi. (en usko, että oma äitinikään voi olla parempi anoppi miniöilleen, yhtä hyvä voi olla...)

Se niin hassua miten ihmisten mielipiteet eroaa toisistaan, mä olisin ikionnellinen jos anoppi alkaisi hoitamaan mun lasta ja mun ei tarvisi viedä häntä vieraalle, palkattu hoitaja ei voi ikinä korvata rakastavaa sukulaista läsnä. On ollut ihanaa katsla kun meidän puistossa on isoäiti lastenlastensa kanssa, ihan eri antautumuksella ja lämmöllä hoitaa kun paras pph niistä.

Yhteistyössä