K
Kuntoutuja
Vieras
Ois kiva jos joku osais auttaa epätietoista.. Palain siis äippäloman jälkeen töihin ja vasta tällöin tajusin liittyä yleiseen työttömyysassaan.
Ehdin olla kolme kuukautta töissä, jonka jälkeen jäin pitkälle sairaslomalle (9kk saikun jälkeen irtisanoin itseni kun tajusin etten enää halua ko. Työpakkaan palata)ja siitä sitten kuntoutustuelle. Täyttääkö sairasloma/ kuntoutustuki työssäoloehdon? Eli kun kuntoutustukeni päättyy parin kuukauden päästä, onko minulla oikeus ansiosidonnaiseen jos en heti töitä löydä? Ja jos on, niin minkä mukaan se raha lasketaan, palkan, sairaspäivärahan vai kuntoutustuen mukaan vai lasketaanko noista joku keskiarvo?
Karenssia ilmeisesti ei ainakaan tule kun tuosta irtisanoutumisestani on niin kauan, eikös karenssi tule välittömästi irtisanoutumisen jälkeen?
Ytk:hon soitamalla asia varmaankin selviäis, mutta inhoan virallisia puheluita...
Ehdin olla kolme kuukautta töissä, jonka jälkeen jäin pitkälle sairaslomalle (9kk saikun jälkeen irtisanoin itseni kun tajusin etten enää halua ko. Työpakkaan palata)ja siitä sitten kuntoutustuelle. Täyttääkö sairasloma/ kuntoutustuki työssäoloehdon? Eli kun kuntoutustukeni päättyy parin kuukauden päästä, onko minulla oikeus ansiosidonnaiseen jos en heti töitä löydä? Ja jos on, niin minkä mukaan se raha lasketaan, palkan, sairaspäivärahan vai kuntoutustuen mukaan vai lasketaanko noista joku keskiarvo?
Karenssia ilmeisesti ei ainakaan tule kun tuosta irtisanoutumisestani on niin kauan, eikös karenssi tule välittömästi irtisanoutumisen jälkeen?
Ytk:hon soitamalla asia varmaankin selviäis, mutta inhoan virallisia puheluita...