Antaako v*tun jauhaminen ihmisestä millaisen kuvan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elisa Day
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Elisa Day

Jäsen
23.07.2013
510
0
16
Sinun mielestäsi? Jos puhutaan aikuisesta, keski-ikäisestä ihmisestä, joka käyttää v*ttu-sanaa jatkuvasti.. Minua hävettää ja ärsyttää oma äitini, (yli nelikymppinen, joten luulisi olevan jo käytöstapoja) joka mm Facebookissa päivittää jotain v*tulla varustettuja ryyppäys-, yms. typeriä juttuja, jotka sopisivat ennemmin teinille. Ja käyttää sitä sanaa puhekielessäkin koko ajan. Hävettää olla sukua, kun antaa noin typerän kuvan itsestään. >:/

Mua kummastuttaa kaikki aikuiset, jotka ei löydä normaaliin puhekieleen muita adjektiiveja kuin ns kirosanat.

Että joku on v*tun hieno tai h*lvetin kallis tai mitä lie.

Ei vaan sovi mun korvaan.

Oih, miten täällä onkin niin sivistyneitä :D Vitun ääliöt, oletteko muuten huomanneet että pasltalla hyvinkin moni on kirjoittanut sanan vittu. Pidätte niitä täysin juntteina.

[QUOTE="vieras";29192619]Ei taida kuulua muutenkaan hellareiden sanavarastoon :)[/QUOTE]

Kai nyt kaikki joskus vahongossa kiroilee, mutta on ällöttävää jos toi v-sana on joka lauseessa mukana.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Jos sitä ihan kokoajan käyttää, ikäänkuin puhesanana, niin eihän se kyllä ihmisestä kovin älykästä kuvaa anna.
Oletko ikinä yrittänyt huomauttaa äidillesi jollakin lailla asiasta? Eihän se kyllä kovin helppoa ole, kun kyseessä on oma äiti. Hänenhän pitäisi olla se fiksumpi osapuoli, se joka on kasvattanut sinut ja jolta vielä aikuisenakin voisi kysyä neuvoja.

Mua alkaa naurattamaan jos joku kokoajan hokee sitä, vaikuttaa niin oudolta omaan korvaan.

[QUOTE="vieras";29192635]Jos sitä ihan kokoajan käyttää, ikäänkuin puhesanana, niin eihän se kyllä ihmisestä kovin älykästä kuvaa anna.
Oletko ikinä yrittänyt huomauttaa äidillesi jollakin lailla asiasta? Eihän se kyllä kovin helppoa ole, kun kyseessä on oma äiti. Hänenhän pitäisi olla se fiksumpi osapuoli, se joka on kasvattanut sinut ja jolta vielä aikuisenakin voisi kysyä neuvoja.[/QUOTE]

Vanhuus ja viisaus ei käy käsi kädessä. Jos on aikoinaan lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia. Osa jää sinne lapsen tasolle aikuisenakin.

Kokeilen vastata harmaana. Minulla ei näy toimivan taas lainaaminen eikä viestin lähetys. >:/ sille, joka kysyi olenko maininnut äidille asiasta, niin en ole uskaltanut. Äitini on sitä tyyppiä joka loukkaantuu jokaisesta kritiikistä häntä kohtaan. Tuosta olisi luvassa kunnon raivokohtaus ja marttyyrimainen mökötys. Hän ei niitä vikoja itsessään myönnä (toisissa niitä vain on).

Tyhmältä tuollainen kuulostaa, ja kirjoitettuna näyttää :)

Työkavereiden kanssa tuumattiin, kun nuorison kielenkäyttöä seurattiin, että Suomen kielioppi on muuttunut: sanan että tilalle on tullut vittu...

Yhteistyössä