Antaisitko mahdollisuuden miehelle ilman seksuaalista kiinnostusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitähän tekisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitähän tekisi

Vieras
Muuten vaikuttaa aivan loistotyypiltä, ja varmaan moni nainen sanoisi, että hän on jotakuinkin täydellistä aviomiesainesta, ja olisi oitis valmis suhteeseen.

Miehen miellyttävyyttä en minäkään kiellä, mutta ongelmana on se, että en tunne häntä kohtaan sitten niin minkäänlaista fyysistä/seksuaalista mielenkiintoa.

Eli kannattaako antaa mahdollisuus ja toivoa, että fyysinen kiinnostus herää jossain vaiheessa, vai onko parempi uskoa ensivaikutelmaan ?

Jos ei minkäänlaista fyysistä vetovoimaa ole niin en, mutta kyllä tuo muuten kuulosti nyt todella hyvältä mieheltä joten saattaisin vaikka antaa. Aviomiesmatskua ei todellakaan kaikki ole! Tunteet ja seksuaalinen kiinnostus voi hyvinkin tulla tutustuttua, anna mahdollisuus! ;)

Minulla kävi vähän samalla tavalla nykyisen aviomieheni tavattua, juurikin se että mies oli sellainen tapaus jota moni nainen sanoisi juuri täydelliseksi aviomiesainekseksi, mitä hän nykyään onkin. ;)

Itse tuumailin että koska hän oli niin "kunnollinen" se ei sytyttänyt minua samalla tavalla, mutta kyllä se kipinä sieltä löytyi ja palaa edelleen! Eli voi käydä niinkin että se kiinnostus herää.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91

Yhteistyössä