L
leijona13
Vieras
Miten on, antaisitko miehesi mennä lapsenne kanssa kanssa vauvauintiin, jossa on mukana bikineissä oleviä yh-äitejä? Itse olen ehdottomasti sitä mieltä, että sinne ei ilman minua mennä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29326075:Mä oon puhkassu ton silmät ja korvat aikoja sitten eli saa mennä minne vaa haluaa.
Ootko ihan hullu!! :O
Töihin meinaat päästää? Sehän voi matkalla käydä vaikka kuksimassa niitä uimahalliäitejä :O
Aikamoisen riskin kyllä otan kun päästän nuo kaksin uimaan, lapsi nyt 6v. Voihan se ukko edelleen kuolaa ukottomia biksunaisia.
Aikamoisen riskin kyllä otan kun päästän nuo kaksin uimaan, lapsi nyt 6v. Voihan se ukko edelleen kuolaa ukottomia biksunaisia.
No pöh, sillä on ollu salasuhde jo vauvauinneista lähtien... TIETENKIN.. Sen takia se ukkos sinne haluu kaksistaan lapsen kanssa mennäkkin
Ihan tosissani mietin asiaa - olen tarkkaillut touhua naisten puolella ja muutama yh-äiti on selkeästi todella hyvän näköisiä ja miehiä etsimässä vauvauinnista.