Antaisitko miehesi mennä vauvauintiin jossa mennään uimahallille ja mukana olisi yh-äitejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leijona13
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leijona13

Vieras
Miten on, antaisitko miehesi mennä lapsenne kanssa kanssa vauvauintiin, jossa on mukana bikineissä oleviä yh-äitejä? Itse olen ehdottomasti sitä mieltä, että sinne ei ilman minua mennä.

En antaisi, en anna miehen myöskään käydä uimarannalla kesällä. Sielläkin on niitä yh äitejä, jotka tulevat uimarannalle ja vauvauintiin vain ja ainoastaan vikittelemään miehiä. Se vauva on siinä niillä sivuseikka.

Eikä oma mieheni käy myöskään työpaikan pikkujouluissa, koska työpaikalla on yh äitejä.
Eikä oikeastaan paranisi sitä kauppaankaan päästää.
Parasta pitää mies kotona kokonaan

Herää nyt kuvitelmistasi ap. Kyllä niillä kaikilla vanhemmilla siellä vauvauinnissa on tekemistä sen oman lapsensa kanssa, ei ne yh äidit ehdi siinä sivussa tuijottelemaan, millainen mato se siellä sinun miehesi uikkareissa pullottaa

Jos olet noin epävarma suhteestasi, niin kannattaisi miehen kanssa puhua tunteista ja suhteenne tilasta, jotta saat itsevarmuutesi takaisin

Juu ei kannata, siellä on ihan hirveetä flirttiä ;) siellä voi lisäksi olla lebsoja sekä hoomoja lastensa kanssa. Joku hoomo voi vampata miehesi jos se yh-mutsi vauvansa kera ei niin tee :O

[QUOTE="Vieras.";29326062]:laugh: ei juma johan taas..

En tietenkään missään nimessä. Minun mieheni on tälläkin hetkellä häkissä portaiden alla. Lakana häkin päällä ettei vaan nää mitään, mieli pimennetty tabuilla ettei ajatukset harhaile edes vahingossa. Aamulla ehkä päästän töihin.[/QUOTE]

Ootko ihan hullu!! :O
Töihin meinaat päästää? Sehän voi matkalla käydä vaikka kuksimassa niitä uimahalliäitejä :O

[QUOTE="Vieras.";29326084]Pakko, sillä parempi palkkapussi kuin mulla. Mutta ei hätää kanssasisaret, minulla on tähän ratkaisu. Munalukko![/QUOTE]

:D

Suosittelen myös sellasia ravihevosille tarkoitettuja "silmälappuja"

Sen verran valotan omaa elämääni, että olen ihan juuri sitä silmällä pitäen ilmottautunu vauvauintiin, että bongaan sieltä jokun salskean, upeakroppaisen ja kivan iskän mun vauvelille :D ei haittaa vaikka silläki olis niinku samanikäinen niin voi kun meillä olis kivaa..

Ihan tosissani mietin asiaa - olen tarkkaillut touhua naisten puolella ja muutama yh-äiti on selkeästi todella hyvän näköisiä ja miehiä etsimässä vauvauinnista.

Parempi ap, ettet päästä miestäsi enää minnekään. Varatut kevytkenkäiset naiset ne vasta munahaukkoja ovatkin, ties kenet saattavat vietellä kesken vauvauinnin, kauppareissun tai lääkärikäynnin. Ovelimmat vaanivat hyllyjen välissä rautakaupassa ja roskiskatoksen takana. Älä ole niin sinisilmäinen, että luotat vieraisiin naisiin, oli kotona millainen uros vaan.

Ja homot ne vasta viekkaita osaavat ollakin. Parempi, että pidät miehen vaan kotona, jottei käy huonosti!

Ihan tosissani mietin asiaa - olen tarkkaillut touhua naisten puolella ja muutama yh-äiti on selkeästi todella hyvän näköisiä ja miehiä etsimässä vauvauinnista.

Tosissaan minäki oon :O kattelen sillä silmällä vauvauinnin isiä ja on siellä muutama hoomokin joka selvästi etsii kivan näköisistä isistä seuraa :D
Sun olis pitäny valita ruma ja läski mies itelles..

En kyllä antaisi. Monestakin syystä. Meidän vauvat on jo niin isoja ja uivat niin hyvin, ettei siellä isiä tarvita enää mukana, esikoinen menee kohta armeijaan. Ja tuo yh-pointti, ne on ne kauhiat naiset ilman miestä, nehän ei voi pitää näppejään irti edes uimahallin sokeasta vartijasta. Ei sinne, mieluummin avantouintiin,siellä kaikki naiset on kuudenkympin ja kuoleman väliltä.

Yhteistyössä