Ä
äi5
Vieras
Oma tyttöni on vajaa 5v ja kaverinsa 5.5v. Ovat leikkineet koko kesän taloyhtiön pihalla enemmän tai vähemmän sopuisasti. Nyt viime kuukauden aikana on ilmennyt inhottavaa kiusaamis tuon tytön kaverin osalta. Olen kolme kertaa nähnyt miten tuo kaveri paiskoo tyttöäni ja istuu päällä että toinen ei pääse pois. On kova komentelemaan ja pihapiiriin sattuessa muita tyttöjä ei enää suostu leikkimään meidän tytön kans ja pullauttaa tytön kokonaan ulos muidenkin leikeistä eli määrää kuka saa milloinkin leikkiä kenenkin kans. Luonnollisesti meidän tyttö on sitte märy kurkussa tuollaisesta.
Olen yrittänyt selittää tytöille pelisäännöistä mutta tämä naapurin likka jatkaa vain terrorisointiaan. Olen myös varovasti tiedustellut miksi oma lapseni jaksaa leikkiä tuon tytön kanssa kun joka päivä joku sota menossa. Tyttöni sitten puolustelee kaverinsa tekoja ja keksii syitä miksi kaveri on esim. paiskonut häntä maahan.
Mä olen kurkkuani myöten täynnä tuota päivittäistä välienselvittelyä ja ovikellon rimputtelua että vakavasti harkitsen kieltää tyttöäni leikkimästä tuon kaverin kanssa.
Olen yrittänyt selittää tytöille pelisäännöistä mutta tämä naapurin likka jatkaa vain terrorisointiaan. Olen myös varovasti tiedustellut miksi oma lapseni jaksaa leikkiä tuon tytön kanssa kun joka päivä joku sota menossa. Tyttöni sitten puolustelee kaverinsa tekoja ja keksii syitä miksi kaveri on esim. paiskonut häntä maahan.
Mä olen kurkkuani myöten täynnä tuota päivittäistä välienselvittelyä ja ovikellon rimputtelua että vakavasti harkitsen kieltää tyttöäni leikkimästä tuon kaverin kanssa.