Antaisitteko lapsienne katsoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos on joku vittuperkeleohjelma niin jäis meillä katsomatta.
Tänään Salkkareissakin joku sanoi paska, ja johan 2v5kk huusi suureen ääneen paska.
Tietty eihän sitä välty noilta kirosanoilta mut silti :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tässä nyt kinaamme miehen kanssa, kumpi on oikeassa minä vai Hän. Minun mielestä ei tod. saa katsoa, ja mieheni on sitä mieltä että saa.

Miehesi on pahasti metsässä nyt. Lastenhan pitäisi olla sitäpaitsi nukkumassa siihen aikaan, kun ohjelma tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Tässä nyt kinaamme miehen kanssa, kumpi on oikeassa minä vai Hän. Minun mielestä ei tod. saa katsoa, ja mieheni on sitä mieltä että saa.

Miehesi on pahasti metsässä nyt. Lastenhan pitäisi olla sitäpaitsi nukkumassa siihen aikaan, kun ohjelma tulee.

Niin minunkin mielestä, tässäpä onkin toinen kinauksen aihe: Mihin aikaan lapset nukkumaan pe-la? Arkisin menevät kahdeksan aikaan, ja mun mielestä viikonloppusin voisi valvoa hiukan pidempään yhdeksään-puoli kymmeneen. Mies on tässäkin yleensä sitä mieltä että ei haittaa vaikka valvovat yhteentoista. Mutta miten perustelen tämän Hänelle???

Onko kyse nyt siitä että miehesi haluaisi itse katsoa sitä ja koska lapset on hereillä niin nekin sit saa?

Alkuperäinen kirjoittaja evita:

Niin minunkin mielestä, tässäpä onkin toinen kinauksen aihe: Mihin aikaan lapset nukkumaan pe-la? Arkisin menevät kahdeksan aikaan, ja mun mielestä viikonloppusin voisi valvoa hiukan pidempään yhdeksään-puoli kymmeneen. Mies on tässäkin yleensä sitä mieltä että ei haittaa vaikka valvovat yhteentoista. Mutta miten perustelen tämän Hänelle???

Siten, että viikonlopun valvomiset sekoittaa koko seuraavan viikon rytmin, ja lapset tarvitsevat unta.

Yhteistyössä