Antaisitteko tavata koiraa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla tuli ero miesystävän kanssa muutama kuukausi sitten. Eron jälkeen ex on pyydellyt jos voisi nähdä mun koiran. Ja haluaisi kuulemma tavata ihan säännöllisesti. Olen ollut veemäinen akka, enkä ole antanut tavata.

Ihan siitä yksinkertaisesta syystä, etten haluaisi olla exän kanssa missään tekemisissä. Meidän ero oli erittäin riitaisa ja suhde oli todella huono loppuajan. En edes haluaisi kuulla siitä kusipäästä mitään, saati nähdä.

Nyt olen kuullut juttuja että itkee ikäväänsä (koiraa kohtaan) ja koirakin tais helvetti pitää siitä jopa enemmän kuin minusta. Mitä kyllä ihmettelen kovasti. Mutta joo on tullut selväksi, että kaipaa koiraa kovasti. Mutta eihän se olisi pitemmän päälle ollenkaan toimiva ratkaisu, että tapaisivat säännöllisesti.

Mitä kun tapaan uuden miehen? Ei välttämättä tykkäis kun olisi vielä ex kuvioissa. Mitä sanoo teidän järki tai moraali, sydän? Siis mua syö se, että joutuisin olemaan koiran loppuelämän exän kanssa tekemisissä. Ei mikään muu.

Meillä on kaksi yhteistä koira, ja kun olimme erossa muutaman kuukauden niin koirat olivat aina sen luona, joka oli kotona (molemmilla vuorotyöt). Mielestäni tämä oli paras ratkaisu meille, kumpikaan ei joutunut luopumaan rakkaista perheenjäsenistä ja koirat eivät joutuneet olemaan turhaan yksin.

Samaa mieltä edellisten kanssa. Jos on yhteinen koira ja ex siitä välitti kovasti yhdessäoloaikana ja on ihan täysjärkinen ihminen, niin antaisin koiran hoitoon.

Jos on jotenkin sekaisin, suhteen aikana tai erosta seonnut, niin pitäisin koiran itselläni.

Koirat tulee tärkeiksi kun niiden kanssa elää. Luulen että meilläkin eron sattuessa voisi koira vierailla miehen luona.

Koira on minun. Tosin oli aika pentu kun mä ja ex alettiin suhteeseen, että varmasti on hyvinkin kiintynyt. Mun mielestä ex on jotenkin enemmän sekasin mitä oli suhteessa, en tiedä miksi. Mutta jotenkin ei ihan oma itsensä enää.

[QUOTE="alkup.";28748655]Koira on minun. Tosin oli aika pentu kun mä ja ex alettiin suhteeseen, että varmasti on hyvinkin kiintynyt. Mun mielestä ex on jotenkin enemmän sekasin mitä oli suhteessa, en tiedä miksi. Mutta jotenkin ei ihan oma itsensä enää.[/QUOTE]

No älä sitten anna, jos ei ole oma itsensä.

Olen antanut ex:än tavata koiraa, koska ex koiraa kovasti kaipasi. Joskaan meidän eromme ei ollut millään muotoa riitaisa tms. eli mulla ei ollut mitään ex:än tapaamista vastaan.

Tietysti antaisin, ellei sitten kyseessä ole ihminen joka saattaisi koiraa satuttaa, satuttaakseen minua.

Oma mies tapaa edelleen n. kerran vuodessa exän ja hänen koiraa, joka asuu siis siellä exällä. Heidän erosta on jo 8 vuotta. Koira tulee usein meille kesällä esim. viikoksi hoitoon. Ei koira siitä mitään sekaisin ole mennyt, vähän toki ikävöi kotia mutta täällä on onneksi koiraseuraa sille. Miehen exä taas ajoittaa esim. ulkomaanreissun tuohon ajankohtaan, eli täytyyhän niitä koiria joskus muutenkin hoitoon laittaa.

Meillä asiassa ei ole ollut ongelmia, mutta ollaan kaikki tervejärkisiä. Miehen exä ei oo vittumainen akka, mies ei oo sekopää enkä mä ole mustasukkainen heidän koirastaan. :D

Yhteistyössä