Sinkkuketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minni:)

Aktiivinen jäsen
28.12.2011
4 645
7
38
Kuinka kauan olet ollut sinkku?
Häiritseekö sinkkuutesi itseäsi/muita?
Etsitkö aktiivisesti kumppania? Miten?
Mistä syistä johtuen ajattelet olevasi sinkku?

Itse olen ollut sinkkuna nyt 1,5 vuotta. Tai siis sinkkuäitinä (hirvee sana).

Exän kanssa oli sen verran hankalaa, etten kyllä haluaisi itseäni samasta suosta enää löytää. Tykkään olla itsekseni, joten sinkkuus ei pahemmin häiritse. Poika pitää kans huolen siitä ettei tunne olevansa aivan yksin maailmassa. Joskus, etenkin kun on arjessa paljon haasteita, väsyttää olla vahva. Tekisi mieli käpertyä jonkun kainaloon itkemään. Sillon kaipaan kumppania. Olisi kanssa joskus kiva suunnitella jotain viikonlopun viettoja tms. oman miehen kanssa.

Jotkut kaverit kyselee suht säännöllisesti, et onko ketään kiikarissa. Ne on sellasia tyyppejä joilla aina pitää olla joku kiikarissa.

En etsi aktiivisesti kumppania. Vasta hiljan herännyt siihen tunteeseen, et ehkä se oma mies voisi olla sittenkin kiva, ehkä.

Olen sinkku, koska exän kanssa meni sukset niin pahasti ristiin ettei yhteiselosta tullut mitään. Sen jälkeen olen halunnut olla yksin. En myöskään käy oikein missään missä ketään potentiaalisia miehiä voisi tavata.

Kattoo mitä tulevaisuus tuopi tullessaan :).

Mites muilla sinkuilla? Muutkin kuin sinkut saa kommentoida jos asiallista kommentoitavaa tulee :).

Viimeksi muokattu:
Toivoisin että kaikki ihmiset tekee noin kuten sinä, ei pidä kiirettä, ei ota paineita vaikka kaverien suunnalta tulisikin kyselyjä jatkuvasti.

Ainahan sitä jonkun voi löytää jos haluaa vaan jonkun vierelleen, mutta onko se mistään kotoisin.

Sitten taas oma lukunsa on ne jotka ottaa jotenkin henkilökohtaisena eron sillä tavalla että ikäänkuin koko vastakkaisen sukupuolen massa olisi tehneet heille sen kaiken paskan mitä exä teki.

Toivottavasti ne ihmiset ei ikinä pariudu kenenkään kanssa, sellainen katkeruus ei voi tuoda mitään hyvää suhteeseen, varsinkaan uuteen sellaiseen.

No joo, jos hiljenis nyt sinkkujen tieltä :D

Toivoisin että kaikki ihmiset tekee noin kuten sinä, ei pidä kiirettä, ei ota paineita vaikka kaverien suunnalta tulisikin kyselyjä jatkuvasti.

Ainahan sitä jonkun voi löytää jos haluaa vaan jonkun vierelleen, mutta onko se mistään kotoisin.

Sitten taas oma lukunsa on ne jotka ottaa jotenkin henkilökohtaisena eron sillä tavalla että ikäänkuin koko vastakkaisen sukupuolen massa olisi tehneet heille sen kaiken paskan mitä exä teki.

Toivottavasti ne ihmiset ei ikinä pariudu kenenkään kanssa, sellainen katkeruus ei voi tuoda mitään hyvää suhteeseen, varsinkaan uuteen sellaiseen.

No joo, jos hiljenis nyt sinkkujen tieltä :D

Miehet on kyllä syvältä. Aina aukomassa päätään joka paikassa kun voisivat pitää turpansa kiinni. :D

• Tykkää
Reactions: emmiina
Ei mitään järkeä hyppiä suhteesta toiseen. On oikeestaan uuden suhteen tulevaisuuskin vähän kiikunkaakun, jos ei vielä edellistäkään suhdetta ole täysin käsitellyt pois alta. Liian moni takertuu uuteen suhteeseen, lähes kehen tahansa tuntuu, vaan siksi että muut eivät pitäisi tätä jotenkin "viallisena".

• Tykkää
Reactions: Minni:)
Viimesimmästä vakavasta suhteesta on nyt vuosi, ero oli tosi rankka ja mulla meni aika kauan toipua siitä. Sen jälkeen oli sellainen pienimuotoinen, vähän vähemmän vakava suhde melkein heti edellisen perään. Siitä ei kuitenkaan tullut mitään, vaikka yritettiin vielä uudelleenkin.

Minua itseäni ei häiritse sinkkuus. Enemmänkin ahdistaa ajatus siitä, että joku tois tänne hammasharjansa ja bokserinsa ja sotkis minun elämäni. Oma tila on tärkeätä.
Kai sitä läheisyyttä kumminkin kaipaa välillä, toisinaan, vähän.
En siis etsi ketään, mutta en välttämättä juokse karkuunkaan jos joku tulee juttelemaan.

Jos etsisin kumppania, niin varmaan mun pitäisi luuhata enemmän kaupungilla ja rakentaa sosiaalista verkostoa, tehdä itse alotteita ja ottaa ihmisiin yhteyttä.

Oon seurannut sivusta erään ystävän miesseikkailujen kiemuroita ja täytyy myöntää, että minua ei hirveesti innostais aina ensin kiinnostua ja sitten lopulta pettyä jos suhde ei jostain syystä toimikaan. Deittailemalla deittailu ei siis sopis mulle yhtään - mies tulee mun elämääni jos on tullakseen. Jos ei, niin sitten oon yksin.
Voihan se toki olla, että jossain vaiheessa kyllästynkin sinkkuuteen ja alan etsiä aktiivisesti parisuhdetta. Saa nyt nähdä mitä 2013 tuo tullessaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27546740:
Viimesimmästä vakavasta suhteesta on nyt vuosi, ero oli tosi rankka ja mulla meni aika kauan toipua siitä. Sen jälkeen oli sellainen pienimuotoinen, vähän vähemmän vakava suhde melkein heti edellisen perään. Siitä ei kuitenkaan tullut mitään, vaikka yritettiin vielä uudelleenkin.

Minua itseäni ei häiritse sinkkuus. Enemmänkin ahdistaa ajatus siitä, että joku tois tänne hammasharjansa ja bokserinsa ja sotkis minun elämäni. Oma tila on tärkeätä.
Kai sitä läheisyyttä kumminkin kaipaa välillä, toisinaan, vähän.
En siis etsi ketään, mutta en välttämättä juokse karkuunkaan jos joku tulee juttelemaan.

Jos etsisin kumppania, niin varmaan mun pitäisi luuhata enemmän kaupungilla ja rakentaa sosiaalista verkostoa, tehdä itse alotteita ja ottaa ihmisiin yhteyttä.

Oon seurannut sivusta erään ystävän miesseikkailujen kiemuroita ja täytyy myöntää, että minua ei hirveesti innostais aina ensin kiinnostua ja sitten lopulta pettyä jos suhde ei jostain syystä toimikaan. Deittailemalla deittailu ei siis sopis mulle yhtään - mies tulee mun elämääni jos on tullakseen. Jos ei, niin sitten oon yksin.
Voihan se toki olla, että jossain vaiheessa kyllästynkin sinkkuuteen ja alan etsiä aktiivisesti parisuhdetta. Saa nyt nähdä mitä 2013 tuo tullessaan.

Aivan kuin omat ajatukset. Ja toikaan täysi mahottomuus ole, ettenkö joskus ehkä alkaisi aktiivisemmin ettimään suhdetta.

Mun erosta on nyt muutama kuukausi, ööö äkkiä laskien 4 kk:tta.

Ei en etsi seurustelukumppania, tosin mulla on pari tyyppiä nyt joiden kanssa onkin tasoista säpinää, toisen kanssa chättäillään facessa päivittäin, muutaman kerran vietetty yö yhdessä.

Samaten ton tuon toisen kanssa vietty muutama yhteinen yö.

Joskus jo ennen eroa ajattelin, etten kyllä etsimälä etsi itselleni miestä - heinäkuussa olin valmis kiroamaan koko miessukupuolen alinpaan helvettiin...

Mutta kyllä nyt myönnän että kaipaan läheisyyttä.

• Tykkää
No nyt kun pääsin noiden prosenttien makuun niin:

67% ajattelen, että jonkinsorttinen "säätö" "kiva suhde, jota ei esitellä lapsille" jne olisi toimiva ratkaisu.

23% ajattelen, että isompikin rakkaus olisi ok

10% Ei mitään.

Ajankäytöllisesti tuo ei tosin mene ihan noin, teen tuon "kivan suhteen" löytymisen eteen jotain aina silloin tällöin kun jaksan, muiden eteen nyt ei voi oikein mitään tehdäkään ja suurimman osan ajasta keskityn kaikkeen muuhun.

• Tykkää
No nyt kun pääsin noiden prosenttien makuun niin:

67% ajattelen, että jonkinsorttinen "säätö" "kiva suhde, jota ei esitellä lapsille" jne olisi toimiva ratkaisu.

23% ajattelen, että isompikin rakkaus olisi ok

10% Ei mitään.

Ajankäytöllisesti tuo ei tosin mene ihan noin, teen tuon "kivan suhteen" löytymisen eteen jotain aina silloin tällöin kun jaksan, muiden eteen nyt ei voi oikein mitään tehdäkään ja suurimman osan ajasta keskityn kaikkeen muuhun.

Mulla menee varmaan jotenkin et 60% ajattelen et näin just on hyvä, 20% et kunnon vakisuhde ois jees ja 10% en mitään.

Mulla menee varmaan jotenkin et 60% ajattelen et näin just on hyvä, 20% et kunnon vakisuhde ois jees ja 10% en mitään.

Öh, itse ajattelin tuossa listauksessa niin, että silloin kun ajattelen miesasioita, se menee jotenkin tuon prosenttijakauman mukaan ja siinä tuo 10% on ei miestä. Kuitenkin käytännön tasolla suurimman osan ajasta ajattelen kaikkea muuta. (Eli tarkoittaako sinun listauksessa nuo 10% ja 60% kohdat samaa?)

Öh, itse ajattelin tuossa listauksessa niin, että silloin kun ajattelen miesasioita, se menee jotenkin tuon prosenttijakauman mukaan ja siinä tuo 10% on ei miestä. Kuitenkin käytännön tasolla suurimman osan ajasta ajattelen kaikkea muuta. (Eli tarkoittaako sinun listauksessa nuo 10% ja 60% kohdat samaa?)

Eiku 10% on pelkkää blackout:ia :D. Vissiin sama asia juu.

Vapusta ollu "vapaa". Todella paskamainen ero ja eroa edeltävä liitto, en ole miestä kaivannut. Nyt ihan viim viikkoina alkanu panetus :kieh: kaipaisin kainaloa ja seuraa mutta kun ei sopivaa ole näköpiirissä en stressa enkä etsi. Jos eteen tulee niin jee. En koe nettijuttuja omaksi.

• Tykkää
Mietin et mitkäköhän tsänssit on ketään livenä enää löytää ku niin harvoin missään käy. Mäkään en kyl tunne nettijuttuja yhtään omikseni. Hirvee vaivannäkö ja niin pienet mahkut et mitään löytys.

Mut joo, jännä juttu toi et niin usein toi sinkkuus suurempi ongelma ystäville/sukulaisille ku ittelleen.

Kuinka kauan olet ollut sinkku? Koko elämäni. On ollut vain yksi hyvin lyhyt romanssi. Ei edes seurustelua.
Häiritseekö sinkkuutesi itseäsi/muita? Ei häiritse. Joskus toki haaveilen rakastumisesta ja seurustelusta. Viihdyn kyllä yksinkin. Muut joskus kyselevät, onko mitään miehiä jne.
Etsitkö aktiivisesti kumppania? Miten? En etsi. Päinvastoin.
Mistä syistä johtuen ajattelet olevasi sinkku? En liiku kauheasti, en käy usein esim. baareissa. Ihastun todella harvoin. Samoin minuun ihastutaan harvoin.

• Tykkää

Yhteistyössä