Antakaa mulle tätimäinen Kiuru mieluummin, kuin teinipissis Marin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ainoastaan mies voi antaa lopullisen vastauksen tähän aiheeseen. Sanna on erittäin kaunis nainen ja upea tuossakin kuvassa. Sortsit ovat ihan muodikkaasti rispaantuneet ja herkulliset kaunottaren yllä. Upeat sääret ja herkkureidet hänellä 😍

En ikinä äänestäisi Sannaa/puoluettaan ja ihmisenä tuntuu olevan kylmä ja kova, ei mikään ihannenainen.

Mutta kaunis hän on ja keskustelun voi lopettaa tähän PISTE!

T. mies =asiantuntija
Hys, älä sano Sannaa kylmäksi ja kovaksi.
Joku voi täällä suuttua. :unsure:

• Tykkää
Reactions: m1es
Kyllä mä osaan haukkua ihmisen vaikka 1 viestinki perusteella. Mitäs kirjotteli niin pöljiä.

Mutta sä et ilmeisesti halua, että vakkareiden elämä helpottuisi luettavuuden osalta? Että joudumme tarpomaan harmaiden sumussa, jossa kuuluu lause sieltä, toinen täältä?

Aika itsekästä sulta.
Itsepä olet osasi valinnut. Ajattepa mitä muuta mukavaa saisit aikaan sinä aikana jonka tärväät tällä palstalla,

Oletko sinä joku taleban, joka määrittelee, miten naisten pitää missäkin iässä pukeutua? Toistan, rockfestareille tuo on mitä mainioin asu, jos kroppa sen sallii ja itsestä hyvältä tuntuu.

Relaa vähän.
Mahdoton turvattomuuden tunne heräsi ammattivalokuvaajan suosiota saaneesta loistolaukauksesta. Miten ap. pörjää, kun katselee avaruudesta otettuja kuvia?

Itsepä olet osasi valinnut. Ajattepa mitä muuta mukavaa saisit aikaan sinä aikana jonka tärväät tällä palstalla,
Oonhan mä saanu näiden päivien aikana paljon aikaan kotonakin. Ollut lasten kans, nähny ihmisiä, hoitanu pihaa, jne.
Kirjoitan nopeasti viestit, ei niihin menee montaa minuuttia päivästä. :)

Mutta kun se teksti ei ole sun mielen mukaista, se on se ongelma.
Koska jos olisi mun jutut liberaaleja ja vaikka asuisin palstalla 24/7, et valittaisi mitään.

Mut mä en ole ketään häätämässä pois. Laitan erimielisille hanttiin, mutta en mä niin suvait-sematon ole että olisin toivottamassa heitä pois.

Mahdoton turvattomuuden tunne heräsi ammattivalokuvaajan suosiota saaneesta loistolaukauksesta. Miten ap. pörjää, kun katselee avaruudesta otettuja kuvia?
Loistolaukaus? Tuommoisen osaa ottaa kuka tahansa. Vaihtaa vaan mustavalkoisen filtterin.

Miten surkea valokuvaaja sä olet?

Yhteistyössä