Antakaa mulle tätimäinen Kiuru mieluummin, kuin teinipissis Marin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta me vakkarit saadaan olla teidän riepoteltavina, ja te vaan livahdatte piiloon sen jälkeen?

Sanoisin että raukkamaista. Vastatkaa sanoistanne, kuten mä ja mustat teemme.
Moni lukija on kiitollinen, että varoitin sinusta etukäteen.
Tähän palstaan voisi laittaa myrskyvaroituksen tietyistä nimimerkeistä.
Kannattaa käyttää ahkerasti Asiaton viesti-valikkoa. Niin minä teen kun on aihetta.

• Vihainen
Reactions: m1es
Kannattaa käyttää ahkerasti Asiaton viesti-valikkoa. Niin minä teen kun on aihetta.
Ja sä saat haukkua vaikka kuinka? :unsure:

Ei sillä ole väliä, millainen olet irl. Olet täällä. Aika moni massamurhaajakin on mukava irl ja naapurit ihmettelee sitä kouluampumista.
Jaa että pääministerin pukeutumistyylin moittiminen on samaa kuin massamurhaus? :o

Mä alan huolestua vihervasurinaisista. Jo on raskasta teillä elämä kun teette noin hurjia tulkintoja.

Kelle meistä pitää sun varoittaa? Mitä meistä pitää varoittaa?

Kaikki meidän tekstit on kaikkien nähtävillä. :)

Mä en käytä Asiatonta viesti-nappia muuta kuin pedarikirjoituksia nähdessäni.

Koska jos on vaan joku tavis mielipide, vaikka olisi vastakkainen kuin omani, niin

annan kaikkien kukkien kukkia.

Mut onko niin että vihervasurit eivät pysty samaan, vai kui?

Siis hä? Sun käytös on muiden vika? Kukas nyt on teinipissis.

Se on ihan sama, onko rekkautunut tai vierailija, yhtä anonyymi olet. Sä vain targetat mustat ja haukut niitä. Sä siis väität, että vastaat sanoistasi oikeasti, kun esim haukut mekkoa suvakiksi vähän väliä? Siis myönnät olevasi v* k* pää!
Mä oon korjannu sanani Mekolle, sanoin häntä liberaalimmaksi. Jos sä vedät siitä itkupotkuraivarin, niin vedä sitten.
Koska kaikkihan täällä on mua liberaalimpia.

Kerro, miks ma_mutuskriittisiä saa haukkua ras_seiksi? Oletko muistanut myös pahastua meihin kohdistetusta nimittelystä?

Harmaa ei voi enää keksiä nimimerkkiä, me kaikki ollaan väkisin pelkkiä vierailijoita.
Ja muistaakseni se peppukuva piti käydä katsomassa Seiskan sivulta, muut ei sitä juttuunsa laittaneet

Ainoastaan mies voi antaa lopullisen vastauksen tähän aiheeseen. Sanna on erittäin kaunis nainen ja upea tuossakin kuvassa. Sortsit ovat ihan muodikkaasti rispaantuneet ja herkulliset kaunottaren yllä. Upeat sääret ja herkkureidet hänellä 😍

En ikinä äänestäisi Sannaa/puoluettaan ja ihmisenä tuntuu olevan kylmä ja kova, ei mikään ihannenainen.

Mutta kaunis hän on ja keskustelun voi lopettaa tähän PISTE!

T. mies =asiantuntija

Ainoastaan mies voi antaa lopullisen vastauksen tähän aiheeseen. Sanna on erittäin kaunis nainen ja upea tuossakin kuvassa. Sortsit ovat ihan muodikkaasti rispaantuneet ja herkulliset kaunottaren yllä. Upeat sääret ja herkkureidet hänellä 😍

En ikinä äänestäisi Sannaa/puoluettaan ja ihmisenä tuntuu olevan kylmä ja kova, ei mikään ihannenainen.

Mutta kaunis hän on ja keskustelun voi lopettaa tähän PISTE!

T. mies =asiantuntija
Herkkureidet on noista tikuista kaukana, on ku 100-vuotiaan Selman koivet :unsure:

No niin, tässä nyt sitten on kerrottu siitä, miten Echon niin suuresti paheksuma kuva syntyi:

"KOHDATTUAAN sattumalta festareilla Autio ja Marin suuntasivat ottamaan kuvaa. Kuvauspaikaksi valikoitui päälavan läheisyydessä sijaitsevan Niitty-lavan backstage. Siellä Autio ohjeisti Marinia kuvaukseen: kävele kohti kameraa.

Syntyi suurta suitsutusta ja somehuomiota saanut mustavalkokuva, jossa nahkatakkiin, farkkusortseihin ja maihareihin pukeutunut Marin kävelee rennosti hymyillen.

– Se oli suunnilleen tällainen ykkösellä purkkiin shotti. Ei se vaatinut montaa ruutua, ja se oli siinä. Hän vain käveli, ja minä räpsin siitä kuvat. Siinä ei ollut mitään sen kummempaa, Autio kertoo kuvaustilanteesta."

Totta. Ja haluaa olla se, joka keskustelua ohjaa.
Voi sua. Etkö sä osaa ohjata keskustelua? Kokeile.

Aloitat ketjun, ja vastaat sulle kirjoitettuihin viesteihin.
Ja jos joku väittää jotain mikä ei ole totta, niin korjaat sen asian.

Siitä vaan rohkeesti. Tsemiä :giggle:

Yhteistyössä