V
vierailija
Vieras
Tuskin.Ethän sä tiedä, millainen olen IRL. Voisit yllättyä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuskin.Ethän sä tiedä, millainen olen IRL. Voisit yllättyä.
Ei sillä ole väliä, millainen olet irl. Olet täällä. Aika moni massamurhaajakin on mukava irl ja naapurit ihmettelee sitä kouluampumista.Ethän sä tiedä, millainen olen IRL. Voisit yllättyä.
Saati lapsenlapset, jos ovat naisia. Kun kasvavat tiettyyn ikään, niin johan herja lentää.
Ei sillä ole väliä, millainen olet irl. Olet täällä. Aika moni massamurhaajakin on mukava irl ja naapurit ihmettelee sitä kouluampumista.
Moni lukija on kiitollinen, että varoitin sinusta etukäteen.Mutta me vakkarit saadaan olla teidän riepoteltavina, ja te vaan livahdatte piiloon sen jälkeen?
Sanoisin että raukkamaista. Vastatkaa sanoistanne, kuten mä ja mustat teemme.
Ja sä saat haukkua vaikka kuinka?Moni lukija on kiitollinen, että varoitin sinusta etukäteen.
Tähän palstaan voisi laittaa myrskyvaroituksen tietyistä nimimerkeistä.
Kannattaa käyttää ahkerasti Asiaton viesti-valikkoa. Niin minä teen kun on aihetta.
Jaa että pääministerin pukeutumistyylin moittiminen on samaa kuin massamurhaus?Ei sillä ole väliä, millainen olet irl. Olet täällä. Aika moni massamurhaajakin on mukava irl ja naapurit ihmettelee sitä kouluampumista.
Moni lukija on kiitollinen, että varoitin sinusta etukäteen.
Kannattaa käyttää ahkerasti Asiaton viesti-valikkoa. Niin minä teen kun on aihetta.
Mä en käytä Asiatonta viesti-nappia muuta kuin pedarikirjoituksia nähdessäni.Moni lukija on kiitollinen, että varoitin sinusta etukäteen.
Mä oon korjannu sanani Mekolle, sanoin häntä liberaalimmaksi. Jos sä vedät siitä itkupotkuraivarin, niin vedä sitten.Siis hä? Sun käytös on muiden vika? Kukas nyt on teinipissis.
Se on ihan sama, onko rekkautunut tai vierailija, yhtä anonyymi olet. Sä vain targetat mustat ja haukut niitä. Sä siis väität, että vastaat sanoistasi oikeasti, kun esim haukut mekkoa suvakiksi vähän väliä? Siis myönnät olevasi v* k* pää!
Herkkureidet on noista tikuista kaukana, on ku 100-vuotiaan Selman koivetAinoastaan mies voi antaa lopullisen vastauksen tähän aiheeseen. Sanna on erittäin kaunis nainen ja upea tuossakin kuvassa. Sortsit ovat ihan muodikkaasti rispaantuneet ja herkulliset kaunottaren yllä. Upeat sääret ja herkkureidet hänellä
En ikinä äänestäisi Sannaa/puoluettaan ja ihmisenä tuntuu olevan kylmä ja kova, ei mikään ihannenainen.
Mutta kaunis hän on ja keskustelun voi lopettaa tähän PISTE!
T. mies =asiantuntija
Sulla on menny pointti viuhuen ohi.
Vaan asiallisuudesta
Kaikki ei tajuaNäissä kannatta aina huomata, että ekko on aloittaja ja aiheena aina katelisuus. Ekko lähinnä itse vastailee itseleen, se on hänelle normaalia.
Näissä kannatta aina huomata, että ekko on aloittaja ja aiheena aina katelisuus. Ekko lähinnä itse vastailee itseleen, se on hänelle normaalia.
En ole kade.Näissä kannatta aina huomata, että ekko on aloittaja ja aiheena aina katelisuus. Ekko lähinnä itse vastailee itseleen, se on hänelle normaalia.
Ja kolmasti hän kielsiEn ole kade.
En ole kade.
En ole kade.
Voi sua. Etkö sä osaa ohjata keskustelua? Kokeile.Totta. Ja haluaa olla se, joka keskustelua ohjaa.