antakaa mun olla hillitön

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RottenCorpse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

RottenCorpse

Aktiivinen jäsen
08.08.2006
2 844
0
36
eikä osaa ees kirjottaa oikeen.. tähän aikaan illasta saa ainakin palstalla kauheita naurukohtauksia..

sori mut...

http://kaksplusperhe.fi/keskustelu/t1356531

ei vitja mä nauran täällä ihan kaikelle nyt ja jos mulla tulee "vapaa-aikana" mieleen palstan pahimmat naurut nii se on tuo mitä tuo linkki sisältää..

joo ei mulla ajatus eikä kirjotus kulje.. antakaa mun olla hillitön

ja jotka ei tiiä nii oon siis ex RottenCorpse

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
ei helvata kiitti :laugh: :laugh: nyt ei meinaa saaha tätä hytkymistä loppumaan :laugh:

v*ttu naurat sä mulle vai mun linkille??? HÄHÄHÄHÄHÄ????!!!!

no sille linquistin hihville :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

ei vittu nyt muaki alkaa naurattaa ku sääki naurat :laugh: :laugh: :laugh: yritän piättää naurua ettei lapset herää :laugh: :laugh: :laugh:

ei helvata kiitti :laugh: :laugh: nyt ei meinaa saaha tätä hytkymistä loppumaan :laugh:

v*ttu naurat sä mulle vai mun linkille??? HÄHÄHÄHÄHÄ????!!!!

no sille linquistin hihville :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

ei vittu nyt muaki alkaa naurattaa ku sääki naurat :laugh: :laugh: :laugh: yritän piättää naurua ettei lapset herää :laugh: :laugh: :laugh:

se on jotenki niin ihana se ketjun alku ku kaikki on ap:n kysymyksen jälkeen vähän että :o hä? ja sitte riemu repiää :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

tää oli aivan yliveto veikkaus siitä ketjusta: Lintataaan quisti ja paistetaan. :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: ei helvetti... miulla on vielä yskäki niin yritäppä tässä olla herättämästä lasta tällä hirnumisella :laugh: :laugh: