Antakaa nopeasti haalarinvalkkausapua!! Budjetti 100-150 ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haalariapua:/!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haalariapua:/!!!

Vieras
Olen menossa ostamaan lapselle välikausihallaria. Kriteerit on ovat, ne, että haalarin on oltava goretex -kangasta + kaikki saumat teipattu. Budjetti on 100 -150 euroa. Koko 92 cm. Oon ajatellut alustavasti ReimaTeciä tai Ticket to Heavenia. Onko joku merkki parempi?? Mitä suosittelette!

Niin, ja merkistä/ hinnasta kettuilevat, en kaipaa teidän kommenttejanne vaan asiallisia vastauksia!

jonathan tähti haalari ja budjetista jää rahaa vielä asusteisiin....

talvi malleissa on se cordurakin ennen ollut nyt en tiä millä nimellä kutsutaan ja se pysyykyllä hyvänä.

Ei tuollaista olekaan! Ensinnäkin goretex on kalvo, joka on jossain vaatteen kerroksessa. Tuon kokoisia gore-tex juttuja en ole lapsille edes missään nähnyt. Reimatecit ja muut ovat sitten ihan oma juttunsa, niillä ei ole vedenpitävyystakuuta kuten Gore-texillä.

Ei Gore-Texin kalvoja taida olla ton kokoisissa haalareissa. Valmistajilla omat kalvot, mutta ei niissä oo yhtä hyviä vedenpitävyys ja hengittävyysarvoja kuin Gorella.

Meillö on polarn o pyretin haalari, materiaali on tosi hyvä. Ainut miinus pienestä värivalikoimasta.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ei Gore-Texin kalvoja taida olla ton kokoisissa haalareissa. Valmistajilla omat kalvot, mutta ei niissä oo yhtä hyviä vedenpitävyys ja hengittävyysarvoja kuin Gorella.

Meillö on polarn o pyretin haalari, materiaali on tosi hyvä. Ainut miinus pienestä värivalikoimasta.

Mistä oot ostanut? Oon kuullut merkistä.

reimatec menee todella nopeesti kärsineen näköiseksi.. ticketin tai popin pukuja suosittelen minäkin.. meillä juuri reimatecit meni kuukaudessa.. 2½vuotiaalla ja lumella.

nyt on legon puku.. ja ei mitään jälkiä vaikka konttaa ja rymyää..

lisäksi reimatecit tehdään nykyään korealaisista kankaista kiinassa.onko vähän yliarvostettuja..

Yhteistyössä