Antakaahan mielipiteenne näistä rivareista:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaarittajaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaarittajaa

Vieras
Huoneet saa aina maalattua ja tapetoitua mielensä mukaan, enkä niiihin ota kantaa. Mutta ekassa vaihtoehdossa takapiha avautuu puistoon päin ja oliko siellä jokin kävelytiekin. Näytti, ettei edellinen asukas ole ihan hirveästi viihtynyt takapihallaan ja käytössä on muutenkin vain terassi. Tarkista myös lämmityskustannukset? Korkeissa huoneistossa on vähän yläkanttiin.

Kakkoskämpässässä oli takapiha suojaisa ja selkeästi rajattu. Se on aika tärkeää rivateissa, ettei tule sellaista kuka saa kulkea ja mistä-ilmiötä. Ja korkeampi yhtiövastike kuin ekassa (taitaa sisältää vesi)

MOlemmat kämpät ihan kivalla alueella, mutta hiljaisen tuntuinen lähiö ja kaukana palveluista.Talvella ehkä ankea ja virikkeetön, mutta lapsille varmasti paljon tekemistä. Ehtii sitten vaikka niitä tapettejakin vaihdella :)

Mä tykkäsin selkeästi enemmän siitä jälkimmäisestä, ainoa miinus oli kulku wc:hen kodinhoitohuoneen kautta. Minusta molemmissa rivareissa oli ihan yhtä onnettoman pienet pihat. Jälkimmäisessä se oli kuitenkin paremmin laitettu kiveyksillä / istutuksilla.

Aika samanlaisiahan nuo lopulta ovat, toisessa huone enemmän. Ekasta saan jotenkin paremmat fiilikset noiden kuvien kautta. Sisustusta voi aina muuttaa mieleisekseen, mutta mulle hyvin tärkeitä elementtejä asuntoa valitessa ovat näkymät ikkunoista, sijainti, ympäristön miellyttävyys (en esim. voisi asua ihan teollisuusalueen vieressä tms.) ja välimatkat palveluihin.

Sori, mut ei, sanoi mies. Tykkäsin itse kummastakin, mutta molemmissa olemattoman pieni piha. Ekassakin terassi vie ihan turhaan tilaa pienestä pihasta, ja miksi ihmeessä toisessa on tyhjää tilaa ja nurmikkoa etupuhalla, mutta takapihalla ei mitään?

Yhteistyössä