Miehen veljen lapsille pitäs jotain keksiä: poika 5v, poika 8v (mun kummipoika) ja tyttö 10v. Olisko jotain mitä vois heille yhteiseks ostaa? Ideat aika vähissä just nyt ja huomenna ollaan lähössä joululahjaostoksille....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Miehen veljen lapsille pitäs jotain kekisä: poika 5v, poika 8v (mun kummipoika) ja tyttö 10v. Olisko jotain mitä vois heille yhteiseks ostaa? Ideat aika vähissä just nyt ja huomenna ollaan lähössä joululahjaostoksille....
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Muuttuva Labyrintti, jenga tai huojuva torni, esim.
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Ainakin jenga/ huojuva torni käy, ja labyrintinkin ne oppii aika äkkiä. Meillä pelasivat sujuvasti tuossa vaiheessa kun olivat 5-, 7- ja 9-vuotta. Aika kiva on myös se Arvaa kuka -peli.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Ainakin jenga/ huojuva torni käy, ja labyrintinkin ne oppii aika äkkiä. Meillä pelasivat sujuvasti tuossa vaiheessa kun olivat 5-, 7- ja 9-vuotta. Aika kiva on myös se Arvaa kuka -peli.
Arvaa kuka peli on tylsääää...ei meillä ainakaan pojat jaksanut kiinnostua siitä kahta kertaa enempää
Alkuperäinen kirjoittaja kummitäti myös:Mä huomioisin kyllä kummipojan erikseen ja ostaisin kahdelle muulle lapselle vaan jotain pientä